همه چیز دربارۀ جام جهانی قطر!

نویسندۀ پرفروشی که پیش‌تر نیز بارها جهان فوتبال را به دنیای کتاب آورده بود، حالا کتاب تازه‌ای را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسانده که ادعا می‌کند حاوی پیش‌بینی‌هایی دربارۀ این جام است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، کتاب «جام جهانی ۲۰۲۲: هر آنچه باید دربارۀ جام جهانی فوتبال بدانید» شین استی در اوایل اکتبر (ماه جاری میلادی) به زبان انگلیسی توسط انتشارات Meyer & Meyer Sport منتشر شد.

این کتاب به‌عنوان یک راهنمای سرگرم‌کننده و آموزنده برای جام جهانی فوتبال معرفی شده که به خواننده اطلاعاتی در مورد هر یک از ۳۲ تیمی که برای این جام رقابت می‌کنند، همچنین مربیان آن‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی که ممکن است در زمین استفاده کنند و بازیکنان برتر می‌دهد.

کتاب «جام جهانی ۲۰۲۲» دربردارندۀ تجزیه و تحلیل تیم‌ها و پیش‌بینی عملکرد آن‌ها و حتی اطلاعاتی درمورد استادیوم‌های پیشرفتۀ قطر است.

آمازون در حال حاضر این کتاب را با قیمت ۱۲.۵۶ دلار عرضه کرده است.

شین استی که در ۱۵ ژانویه ۱۹۷۶ در ایلینوی جنوبی به دنیا آمد، نویسندۀ پرفروش Nielsen BookScan است که از جمله کتاب‌هایش به «یورو ۲۰۲۰»، «لیگ‌های فوتبال اروپا ۲۰۱۹»، «کتاب جام جهانی زنان ۲۰۱۹»، «لیگ برتر فوتبال ۲۰۱۹» و «کتاب جام جهانی ۲۰۱۸» می‌توان اشاره کرد.

استی درباره کتاب تازه‌اش (بنا بر آن‌چه در آمازون منتشر شده) گفته است: این افتخار را داشتم با Meyer & Meyer Sport، ناشر بین‌المللی برتر ورزش، یک کتاب همه منظوره دربارۀ جام جهانی فوتبال برای شما بنویسم که به آن بسیار افتخار می‌کنیم. تورنمنت ۲۰۲۲، بیست‌ودومین رویداد، به عنوان یک جام جهانی فوتبال کلاسیک خواهد بود و در قطرِ عجیب و غریب برگزار می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.