همکاری موفق سه بازیگر محبوب با «سعید روستایی»

در این مطلب به بررسی همکاری موفق سعید روستایی با سه بازیگر کاربلد سینمای ایران می پردازیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از سینماتیکت، سعید روستایی ابد و یکروز را زمانی ساخت که تنها ۲۶ سال داشت. درامی تاثیر گذار که موفق شد با مخاطبان سینما ارتباط خوبی برقرار کرده و نظر منتقدین را جلب کند. روستایی برای فیلم دوم خود یعنی متری شیش و نیم ترجیح داد از بازیگران اصلی ابد و یک روز که یکی از نقاط قوت فیلم بودند مجددا بهره ببرد. به این ترتیب دومین همکاری موفق سعید روستایی با پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار رقم خورد.

پیمان معادی (مرتضی و صمد)

مرتضی در فیلم ابد و یک روز نسبت به دیگر اعضای خانواده شخصیت پیچیده‌تری داشت، او که نقطه اتکای اعضای خانواده بود و از دام اعتیاد رهایی پیدا کرده بود، تلاش می‌کرد خودش و خانواده را از فقری که در آن دست و پا می‌زنند نجات دهد. معادی در دومین همکاری اش با روستایی نقش پلیسی جذاب و کم‌نظیر در سینمای ایران را بازی کرد که درعین تفاوت‌های آشکار با نقش مرتضی از همان ویژگی نارضایتی و مبارزه با وضع موجود بهره می‌برد.

نوید محمدزاده (محسن، ناصر خاکزاد)

محسنِ ابد و یکروز که گرفتار اعتیاد بود و مدام برای خانواده دردسر درست می‌کرد اولین همکاری نوید محمدزاده با سعید روستایی بود که یک سیمرغ بلورین را برایش به ارمغان اورد. محمدزاده در متری شیش و نیم نیز یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد. او این‌بار یک قاچاقچی اسم و رسم دار بود که تقابلش با پلیس داستان برگ برنده‌ی فیلم بود.

پریناز ایزدیار (سمیه، نامزد ناصر)

ایزدیار که در ایفای نقش اصلی ابد و یک روز خوش درخشیده بود و سیمرغ بهترین نقش اول زن را به نام خود ثبت کرده بود، در دومین همکاری ‌اش با روستایی بازی در نقشی کوتاه اما موثر را پذیرفت. نامزد ناصر خاکزاد اگر چه به اندازه سمیه پررنگ و به یادماندنی نشد اما توانست با کمک پیمان معادی یک سکانس بازجویی جذاب را خلق کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.