رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هیوندای کرتا با تریم اسپرت N Line در برزیل معرفی شد

هیوندای در نوامبر ۲۰۲۱ نسخه فیس لیفت شده از کراس اوور کرتا را روانه بازار اندونزی کرد اما نسخه پیش از فیس لیفت آن همچنان در برخی بازارها از جمله آمریکای جنوبی به فروش می‌رسد. هم‌اکنون کره‌ای‌ها برای اولین بار تریم اسپرت N Line را برای این کراس اوور کوچک تدارک دیده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، کرتا N Line بر اساس نسخه پیش از فیس لیفت دومین نسل این خودرو که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود شکل گرفته است. البته این خودرو دارای سپر بازنگری شده با جلوپنجره پهن‌تر مرتبط با چراغ‌های جداگانه و ورودی بزرگ‌تر سپر خواهد بود. الگوی روی جلوپنجره هم ما را به یاد توسان می‌اندازد و البته جدا شدن جلوپنجره از ورودی کاپوت باعث می‌شود این قدبلند کوچک حس و حال اسپرت تری داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های جدید این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید، نشان‌های N در بدنه، بدنه دو رنگ، سانروف پانورامیک و تریم دیفیوزر مانند در سپر عقب اشاره کرد. برخلاف برخی از محصولات N و N Line هیوندای، کرتا فاقد تریم قرمز رنگ بخش پایینی بدنه است.

بیشتر بخوانید:

در کابین می‌توانیم پوشش مشکی با دوخت قرمز، نشان N روی صندلی‌ها، دسته‌دنده و فرمان به همراه تریم مشکی براق کنسول مرکزی را ببینیم. مواردی همچون صندلی راننده تهویه دار، سیستم تهویه مطبوع خودکار، شش کیسه هوا و بسته کمک‌راننده پایه هیوندای نیز جزو تجهیزات این خودرو هستند. کرتا N Line که قبلاً در بازار برزیل پیش‌فروش شده از پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو با قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتون متر سود می‌برد. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو فرستاده می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.