رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هیچ پیروزی بدون سختی نیست

سرمربی بارسلونا بسیار خوشحال است که تیمش در داربی کاتالونیا به پیروزی دست پیدا کرد البته اعتراف کرد که این پیروزی به راحتی به دست نیامد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، بارسلونا در نخستین بازی خود با هدایت ژاوی به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش اسپورت، آبی اناری‌ها که در داربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول رفتند با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند.

ژاوی بعد از بازی گفت: خوشحال و راضی از این نتیجه هستیم. بسیار اذیت شدیم البته هیچ پیروزی بدون زحمت و اذیت به دست نمی‌آید. باید بهتر و بهتر شویم. مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم. اسپانیول تیمی خوب و منظم است که زیبا بازی می‌کند. گل زدن به این تیم آسان نیست.

او ادامه داد: بارسلونا در بعضی از دقایق خوب بازی کرد و در بعضی از دقایق هم از فضاها به خوبی استفاده نکرد. اگر می‌خواهیم این شرایط را تغییر دهیم نیاز به گل زدن و پیروزی داریم. با گل زدن همه چیز حل می‌شود. من از عملکرد خط دفاعی راضی هستم و تیم انضباط لازم را داشت. در ۱۵ دقیقه پایانی تمرکز لازم را نداشتیم. باید در کناره‌ها فعالیت بیش‌تری داشته باشیم. برای هواداران بسیار خوشحال هستم. از ۶ سال پیش چنین فضای را تجربه نکرده بودم. فضای نوکمپ بسیار زیبا و خاص بود.

ژاوی درباره آگوئرو گفت: من چند روز پیش با او صحبت کردم. چیزی درباره خداحافظی‌اش نمی‌دانم. آن‌چه که گفته شده نادرست است.

او درباره تفاوت مربیگری با فوتبال بازی کردن گفت: این روشن است که من از فوتبال بازی کردن بیشتر لذت می‌برم. امشب اذیت شدم. پیروزی به راحتی به دست نمی آید. همه تیم ها خوب هستند و بسیار تاکتیکی بازی می‌کنند.

ژاوی در پایان درباره عبدالصمد الزولزولی بازیکن جوان تیمش گفت: او در نیمه دوم استثنایی کار کرد و با اعتماد به نفس بالایی بازی کرد. عبدالصمد مثل دیگر بازیکنان جوان بارسلونا استعداد باور نکردنی دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.