رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واتس اپ در خطر است

با توجه به بحث برانگیز بودن سیاست حفظ حریم خصوصی و اعلامیه جدید واتس اپ ، کاربران تصمیم به کوچ از واتس اپ گرفتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، یکی از بهترین برنامه های جایگزین برای واتس اپ را می توان سیگنال دانست. هر چند سیگنال در ایران فیلتر شد اما جالب است بدانید که با رشد سریع سیگنال باید گفت که واتس اپ در خاطر است. از آنجا که ما به تاریخ اجباری شدن موافقت با شرایط جدید واتس اپ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) نزدیکتر شده ایم، کاربران بیش از هر زمان دیگری نصب Signal را آغاز کرده اند. طبق اخبار GulfNews سیگنال هم از نظر دانلود و هم از نظر کاربران فعال ماهانه در سه ماهه اول سال، سریع ترین اپلیکیشن در جهان است.

همچنین برنامه دیگری وجود دارد که به عنوان جایگزینی برای WhatsApp مورد استفاده قرار می گیرد. تلگرام از ویژگی های بیشتری نسبت به واتس اپ برخوردار است، گرچه ممکن است یادگیری اولیه آن به همین سادگی نباشد. اما برای کسانی که با ویژگی های تلگرام آشنا هستند، می دانند که چقدر مفید است.

طبق گزارش، تلگرام در زمینه دانلود در رتبه ۳ قرار دارد. اگرچه، کاربران فعال ماهانه در تلگرام بسیار بیشتر هستند. طبق تجزیه و تحلیل های موجود، تلگرام در زمینه کاربران فعال ماهانه در سطح جهانی در رتبه ۲ است.

دلیل افزایش ناگهانی دانلود ها و کاربران فعال ماهانه را می توان سیاست جدید حریم خصوصی WhatsApp دانست. این مورد توجه همه قرار گرفت و کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند به دنبال برنامه های دیگر در بازار بودند. جدا از آن هم باید پذیرفت که WhatsApp بهترین برنامه پیام رسانی نیست.

با این سیاست حفظ حریم خصوصی عجیب و غریب، کاربران و دانلود این برنامه به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است. دانلود سیگنال و تلگرام روز به روز در حال افزایش است. سیگنال برای کسانی است که سادگی را ترجیح می دهند در حالی که تلگرام برای کسانی که تجربه ای غنی از ویژگی ها را می خواهند توصیه می شود. همچنین شما در تلگرام می توانید چت های واتس اپ را انتقال دهید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.