واکنش‌ها به ازدواج مجدد همسر شهید حججی

به تازگی پیام تبریکی از طرف خانواده شهید محسن حججی به همسر این شهید ارسال شده که نشان میدهد همسر شهید ازدواج مجدد کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبر آنلاین، شهید حججی نماد مقاومت شهدای حرم است. به تازگی خبر ازدواج مجدد همسر این شهید، واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی داشت.

ماجرا از پیام تبریک خانواده شهید محسن حججی به همسر این شهید آغاز شد که به تازگی ازدواج مجدد کرده است.

ازدواج مجدد همسر شهید حججیبسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام را فرهنگ‌سازی مثبت برای اصلاح نگاه اشتباهی خواندند که همیشه در مورد ازدواج همسران شهید وجود داشته است.

پس از انتشار این پیام تبریک، بسیاری از فعالان حوزه اجتماعی، نسبت به این اقدام خانواده شهید حججی و ازدواج مجدد همسر این شهید، با کامنت های مثبت، واکنش نشان دادند.

همچنین راضیه حسینی از فعالان رسانه‌ای درباره ازدواج همسر شهید حججی نوشته است: اتفاق خیلی خوبیه که همسر شهید حججی ازدواج کرده و ازون قشنگ‌تر، رسانه‌ای شدن موضوع با نامه تبریک پدر و مادر شهیده. این کار حتما یه فرهنگ‌سازی مثبت برای اصلاح نگاه اشتباهیه که همیشه در مورد ازدواج همسران شهید وجود داشته.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظر
  1. ناشناس می گوید

    طبیعی که ایشان ازدواج کنند منتهی باید از مادر شهدا تکریم شود که عمر خود را به پای فرزندان می گذارند و تا آخر عمر داغ آنها را بر سینه دارند

  2. محمد می گوید

    احسنت به هر دو طرف

    1. آیدا می گوید

      من آیدام ۳۵ سالمه همسر منم شهید شده خیلی سخته خدا بهتون صبربده

      1. محمود می گوید

        خدا به شما هم صبر،بده

      2. ناشناس می گوید

        منم ۳۵ سالمه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.