رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش بازیکنان فوتبال جهان به درگذشت پله چه بود؟ + تصاویر

پله، اسطور فوتبال جهان امشب در سن ۸۲ سالگی پس از تحمل چندین ماه بیماری درگذشت.

به گزارش اینتیتر، پله بازیکن سابق فوتبال برزیل و اسطور فوتبال جهان امشب در سن ۸۲ سالگی در بیمارستان چشم از جهان فروبست.

در گذشت این اطوره فوتبال با واکنش بازیکنان فوتبال در سراسر جهان همراه بود. در ادامه تعدادی از این واکنش ها را می خوانید.

واکنش مسی به درگذشت پله

مسی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: روحت شاد پله

واکنش مسی به درگذشت پله

پیام نیمار به بهانه درگذشت اسطوره تاریخ فوتبال و برزیل

نیمار در صفحه اینستاگرامی اش نوشت: پیش از پله، ۱۰ فقط یک عدد بود، من این جمله را جایی خوانده بودم، این جمله زیباست اما کامل نیست، میخواهم بگویم فوتبال قبل از پله فقط یک ورزش بود، پله این ورزش را به کلی تغییر داد، او فوتبال را به هنر بدل کرد، به سرگرمی، پله صدای بینوایان شد، صدای سیاه پوستان شد. او نگاه ها را به برزیل معطوف کرد و به برزیل قدرت خودنمایی داد. فوتبال و برزیل به لطف شاه پله ارتقا یافتند، او رفت اما جادویش تا همیشه خواهد ماند. پله جاودان است.

پیام نیمار به بهانه درگذشت اسطوره تاریخ فوتبال و برزیل

واکنش رونالدو به درگذشت پله

رونالدو که همیشه ارتباط نزدیکی با پله داشت نیز یکی از بازیکنانی است که با انتشار تصویری از خودش در کنار پله، درگذشت او را تسلیت گفت.

این ستاره سابق منچستریونایتد در اینستاگرامش نوشت: همدردی عمیقم با تمامی برزیلی‌ها، خصوصا خانواده ادسون آرانتس دو ناسیمنتو را ابراز می‌کنم. وداع صرف با پله، سلطان ابدی، هرگز برای این که بگوییم این دردی که تمام دنیای فوتبال در حال حاضر احساس می‌کند تا چه حد زیاد است کافی نخواهد بود. او الهام بخش میلیون‌ها نفر، مرجعی برای دیروز، امروز و همیشه بود. عشقی که همیشه به من نشان دادی در هر لحظه‌ای که حتی از راه دور با هم به اشتراک می‌گذاشتیم قابل لمس بود. او هرگز فراموش نخواهد شد و خاطراتش تا همیشه در تمامی ما فوتبال‌دوستان زنده خواهد بود. روحت در آرامش، پله.

رونالدو

واکنش علی دایی به درگذشت پله

دایی با انتشار تصویری از پله او را به مروارید سیاه فوتبال معرفی کرده است.

پله

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.