رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش بازیگران هری پاتر به درگذشت رابی کالترین (هاگرید) چه بود؟

رابی کالترین بازیگر نقش هاگرید در مجموعه فیلم های هری پاتر در سن ۷۲ سالگی شب گذشته درگذشت. بازیگران هری پاتر نسبت به این واقعه واکنش های متعددی نشان دادند که در این مطلب مطالعه می کنید.

به گزارش اینتیتر به نقل از اینسایدر، دنیل رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر درباره درگذشت رابی کالترین اظهار داشت: رابی یکی از بامزه‌ ترین افرادی بود که من ملاقات کردم. او در دوران کودکی مدام در صحنه فیلمبرداری ما را می خنداند. خاطرات بسیار خوبی از او دارم. او روحیه ما را در زندانی آزکابان حفظ می کرد، زمانی که همه ما ساعت ها از باران سیل آسا در کلبه هاگرید پنهان شده بودیم و او برای حفظ روحیه مان داستان و جوک می گفت. اخوش شانس بودم که با او آشنا شدم و با او کار کردم و بسیار از درگذشت این بازیگر باورنکردنی و مرد دوست داشتنی متاسفم.

اما واتسون بازیگر نقش هرماینی گرنجر در این باره نوشت: رابی مانند بامزه ترین عمویی بود که تا به حال داشته ام، اما بیشتر از همه او به عنوان یک بزرگسال نسبت به من عمیقا مراقبت و دلسوز بود. استعداد او به قدری عظیم بود که منطقی بود او نقش یک غول را بازی کند.

اوا ادامه داد: رابی، اگر در صحنه فیلمبرداری مثل تو مهربان باشم، قول می‌ دهم این کار را به نام و یاد تو انجام دهم. بدان که چقدر تو را می‌ پرستم و تحسینت می‌ کنم. واقعاً دلم برای شیرینی تو تنگ خواهد شد. اسم مستعارت، گرمی‌ات، خنده‌ها و آغوش‌هایت. تو ما را به یک خانواده تبدیل کردی. بدان که برای ما همین بودی. هاگرید بهتر از این نبود. تو باعث شدی که من هرماینی باشم. در آرامش بخواب، رابی کالترین.

بانی رایت بازیگر نقش جینی ویزلی نوشت: هاگرید شخصیت مورد علاقه من بود! رابی گرما، حس خانه و عشق بی قید و شرط هاگرید به دانش آموزان و موجودات جادویی اش را بسیار درخشان به تصویر کشید. رابی همیشه با من و سایر بازیگران وقتی بچه های کوچکی بودیم مانند حرفه ای های برابر در یک مجموعه فیلم رفتار می کرد. نوعی نگرش که اعتماد به نفس و حس با هم بودن را القا می کرد. ممنون برای همه خنده ها. دلتنگت رابی. ارسال عشق به تو. خانواده، در آرامش باش.

تام فلتون بازیگر نقش دراکو مالفوی در این باره نوشت: یکی از بهترین خاطرات من فیلمبرداری شبانه در اولین فیلم در جنگل ممنوعه بود. من ۱۲ ساله بودم. رابی به همه اطرافیانش اهمیت می داد و به آنها رسیدگی می کرد. و آنها را به خنده می انداخت. او غول دوستانه بزرگی در صفحه نمایش بود اما حتی بیشتر از آن در زندگی واقعی. دوستت دارم برای همه چیز متشکرم.

جی کی رولینگ، نویسنده مجموعه کتاب های هری پاتر نوشت: من دیگر هرگز کسی را مانند رابی نخواهم دید. او یک استعداد باورنکردنی بود، یک استعداد کامل، و من بیش از حد خوش شانس بودم که او را بشناسم، با او کار کنم و با او بخندم.

مترجم: سحر سادات زمانی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.