رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش زیدان به پیروزی ارزشمند رئال‌مادرید

زین الدین زیدان ضمن ستایش از عملکرد بازیکنانش برابر وایادولید گفت که در مورد کریم بنزما و دیگر مصدومانش ریسک نخواهد کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، رئال مادرید با تک گل کاسیمیرو توانست بر وایادولید پیروز شود و به سه امتیاز حیاتی دست یابد. تیم تحت هدایت زین الدین زیدان امشب غایبان زیادی داشت ولی برای پیروزی بر میزبانش، به مشکل خاصی برخورد نکرد. رئال تیمی منسجم و مطمئن نشان داد و حالا چشم به بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا خواهد داشت.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« غایبان زیادی داشتیم ولی امشب تیم خیلی خوب کار کرد. این یک پیروزی مهم بود؛ به خصوص که دروازه مان هم بسته ماند. ما به چهارمین برد متوالی خودمان دست پیدا کردیم و باید این روند را ادامه دهیم.»

مصدومیت کریم بنزما:« فردا وضعیت کریم مشخص خواهد شد. او یک MRI دیگر دارد و سپس پزشکان در مورد مصدومیتش نظر دقیق تری خواهند دارد. در مورد کریم ریسک نخواهم کرد و اگر مشکل داشته باشد، در فهرست بازی با آتالانتا قرار نخواهد گرفت.»

شرایط تیم:« همه چیز خوب است و به تداوم در کسب نتایج خوب هم رسیده ایم. همه تیم باهم دفاع می کند و باهم در حمله ظاهر می شوند. وقتی توپ در اختیار ماست، به خوبی حمله ور می شویم و کارهای مهمی انجام می دهیم. حالا باید کمی استراحت کرد و سپس به بازی چهارشنبه فکر خواهیم کرد. هدف این است که به بهترین شکل مهیا شویم.»

گلزنی کاسیمیرو:« همه می دانیم او چطور بازیکنی است. ضربات سر خوبی دارد و شم گلزنی اش با وجود اینکه یک هافبک دفاعی محسوب می شود، بالاست. برای کاسیمیرو و کل تیم خوشحالم.»

تعدد مصدومیت ها در رئال:« قبلا در این مورد حرف زده ام. کلی مصدوم داریم و شرایط ناراحت کننده است ولی نمی توان کاری انجام داد.

این وضعیتی است که داریم و بله؛ تعداد مصدومان مان بیش از اندازه است. امیدوارم یک تعدادی بتوانند به زودی ریکاوری کنند ولی نمی دانم در چند روز آینده چنین خواهد شد یا خیر. خوشبختانه دیگر بازیکنان به خوبی جای خالی غایبان را پر کرده اند. شرایط دشوار است با این حال چاره ای نیست و باید ادامه داد. تلاش و تعهد تیم ستودنی است.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.