واکنش عجیب ستاره تنیس به واکسینه شدن

نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان به دلیل واکسینه نشدن مسابقات آزاد آمریکا را از دست داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فارس، نواک جوکوویچ به دلیل انصراف از آخرین گرنداسلم سال و عدم حضور در مسابقات آزاد آمریکا از واکسن زدن امتناع کرد. این ستاره تنیس جهان اوایل سال جاری میلادی به دلیل موضع بحث‌برانگیز خود از ملبورن اخراج شد تا نتواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

این تنیسور صرب ۳۵ ساله روز شنبه اعتراف کرد که مسابقات ویمبلدون که از دوشنبه آغاز می‌شود، آخرین اسلم او در سال ۲۰۲۲ خواهد بود این در حالی است که هیچ نشانه‌ای از کاهش فشار توسط آمریکا در مورد الزام همه مسافران به این کشور به واکسینه شدن وجود نداشت.

وقتی از جوکوویچ پرسیدند که آیا او ذهنش را کاملاً برای واکسن زدن بسته است، پاسخ این تنیسور صریح بود.

او گفت: بله.

جوکوویچ در سالهای ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ قهرمان تنیس آزاد آمریکا شد و با ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم پایین‌تر از رافائل نادال قرار دارد. جوکوویچ پیش از این مسابقات ایندین ولز و میامی را از دست داده بود و حالا تلاش می کند تا در ویمبلدون عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ستاره تنیس جهان گفت: از امروز تحت این شرایط اجازه ورود به آمریکا را ندارم همین موضوع یک انگیزه اضافی برای عملکرد خوب در اینجا (ویمبلدون) است. امیدوارم بتوانم یک تورنمنت بسیار خوب داشته باشم. من دوست دارم به آمریکا بروم اما از امروز این برنامه امکان پذیر نیست. کار زیادی نمی‌توانم انجام دهم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.