رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش فغانی به حاشیه‌های دیدار مصر و تونس و اعتراض کی‌روش

داور برجسته و بین‌المللی فوتبال ایران گفت: VAR برای رسیدن حق به حق دار است و در خیلی از مسابقات جام عرب بازبینی صحنه‌ها به وسیله VAR اتفاق افتاد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، علیرضا فغانی در رابطه با قضاوت در اولین دوره مسابقات جام عرب ۲۰۲۱ (FIFA Arab Cup)، اظهار کرد: مسابقات کشورهای عربی هر ساله برگزار می‌شد و از حساسیت بسیار بالایی برای کشورهای شرکت کننده برخوردار بود و کشورهایی نظیر یمن و بحرین که از نظر فوتبالی در سطح بالایی قرار ندارند و نمی‌توانند عملکردی نظیر تیم‌های تراز اول در مسابقات جام ملت‌های آسیا یا مقدماتی جام جهانی داشته باشند، شرکت در این مسابقات برای آن‌ها حتی از مسابقات معتبر جهانی نیز، حساس‌تر است.

بیشتر بخوانید:

فغانی در رابطه با مسائل پیش آمده در جام عرب ۲۰۲۱ که در قضاوت دیدار تیم های مصر و تونس به وجود آمد، تصریح کرد: حواشی خاصی نبود و VAR برای رسیدن حق به حق دار است و در خیلی از مسابقات جام عرب بازبینی صحنه‌ها به وسیله VAR اتفاق افتاد.

وی افزود: در دیدار مرحله نیمه نهایی نیز صحنه‌ای رخ داد که منجر به بازبینی صحنه شد؛ در ابتدا از نظر بنده به عنوان تصمیم گیر صحنه پنالتی بود اما کمک داور ویدیویی این شانس را به من داد که صحنه را مورد بازبینی قرار دهم و پس از دیدن صحنه متوجه شدم این برخورد برای گرفتن پنالتی کفایت نمی‌کند و تصمیم خود را تغییر دادم.

این داور برجسته فوتبال ایران با اشاره به اینکه اعتراضات و هوچی‌گری‌ها در سطح بالای مسابقات نیز وجود دارد، بیان کرد: قوانین و جرایم به عنوان مسائل انضباطی در طول و بعد از مسابقه مدنظر قرار گرفت و خوشبختانه مشکل خاصی نبود و از نظر بدنی و داوری مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.