رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش منتظری به حادثه حرم شاهچراغ: به دست عامل استکبار جهانی انجام شد

دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان فارس دستور داد ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را بررسی و ضمن شناسایی عوامل پشت پرده، جنایتکاران را به سزای عمل خود برسانند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری آمده است: حادثه دلخراش‌ تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به دست جنایتکار عامل استکبار جهانی که منجر به شهادت تعدادی از زائران عزیز و مجروح شدن تعدادی دیگر شد موجب تأسف و تاثر است.

وی افزود: اینجانب این حادثه مولمه را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز و ولایتمدار استان فارس خصوصا بازماندگان گرانقدر شهدای مظلوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای مجروحان و مصدومان آروزی شفای عاجل دارم.

منتظری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب شیراز تاکید کرد: با همراهی نیروهای پر تلاش امنیتی و انتظامی ابعاد مختلف این حادثه را با دقت و سرعت رصد و پیگیری و عوامل پشت پرده و همکاران این حادثه را شناسایی و بسزای اعمال جنایتکارانه خویش رسانده و مرتکب این جنایت را که دستگیر و تحت مراقبت قرار گرفته، پس از فراهم شدن زمینه تحقیقات و تشکیل پرونده اقدام لازم معمول و بسزای عمل تروریستی اش برسانید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.