رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش ژاوی به توقف نگران‌کننده بارسلونا

سرمربی بارسا نسبت به صعود به دور بعد لیگ قهرمانان ناامید نیست و گفت که دو هفته بعد برای برد راهی مونیخ خواهند شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، ژاوی در دومین تجربه حضور روی نیمکت بارسلونا برابر بنفیکا متوقف شد. بازی در نوکمپ برگزار می شد و آبی اناری ها برای قطعی کردن صعود به دور بعد لیگ قهرمانان باید پیروز می شدند اما نتیجه نهایی تساوی بود تا اکنون بارسا برای صعود مجبور به شکست دادن بایرن در آلیانس آرنا باشد.

شکست یا تساوی بارسا و برتری بنفیکا منجر به حذف بلوگرانا خواهد شد.

ژاوی در پایان بازی گفت:« معتقدم خیلی برتر از حریف بودیم و به دنبال پیروزی بودیم ولی متاسفانه در زدن ضربات آخر موفق کار نکردیم. اگر یک گل می زدیم، بازی خوب مان کامل می شد. مثبت اندیشم و یک بازی در مونیخ داریم که باید پیروز شویم و برای این هدف نیز به میدان می رویم.»

ضعف گلزنی:« خوب بودیم و این همان بارسای مورد انتظار است. بازیکنان به تدریج با ایده هایم وفق پیدا می کنند و امشب فقط گل نزدیم. در دو بازی اخیر یک گل از روی نقطه پنالتی زده ایم و قطعا باید در این زمینه بهتر شویم.»

دمبله:« با ورود او روند بازی به سود ما تغییر کرد و خطرناک تر شدیم. موقعیت های زیادی خلق کرد و توانست تفاوت ها را رقم بزند. گل نزدیم ولی شایسته برد بودیم. فوتبال همین است و گاهی توپ ها وارد دروازه نمی شوند.»

بازی سرنوشت ساز مونیخ:« ما بارسلوناییم و نه تنها در مونیخ که در هر زمینی برای برد بازی خواهیم کرد. باید با همین جدیت و تعهد امشب بازی کنیم. مساوی کردیم ولی خیلی خوب بودیم. از تیم راضی هستم و بازی ای که انتظار داشتم را انجام دادیم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.