رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

وزش باد شدید و بارش تگرگ در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امشب چهارشنبه تا جمعه(۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با توجه به تناوب فعالیت سامانه بارشی طی پنج روز آینده آسمان نیمه ابری تا ابری و از امشب تا جمعه(۱۸ تا ۲۰ اسفندماه) در بعضی ساعات بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی با احتمال بارش تگرگ ، در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت باران و برف، رگبار و رعد وبرق گاهی کولاک برف همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه(۱۹ و ۲۰ و ۲۱ اسفندماه) در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۹ اسفندماه) ابری و گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۰ اسفندماه) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و گاهی وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش باران درایستگاه‌های چیتگر۲ میلیمتر،دماوند ۲ میلیمتر،فرودگاه مهرآباد ۱.۴ میلیمتر،لواسان ۱.۱میلیمتر،آبعلی ۰.۹ میلیمتر،ژئوفیزیک-تهران ۰.۸ میلیمتر،شهریار۰.۶ میلیمتر،شمیرنات-اقدسیه ۰.۳ میلیمتر بارندگی به ثبت رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.