وضعیت مبهم نکونام پس از اخراج از پیکان

مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی در تیم فوتبال پیکان تهران را منتفی اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، با دستور مدیرعامل ایران خودرو حضور جواد نکونام در تیم فوتبال پیکان تهران به دلیل رعایت نشدن مسائل اخلاقی منتفی اعلام شد.

چند روز پیش و پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران که با این تیم بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده بود به دلیل کمبود امکانات و مشکلاتی که همیشه از آن صحبت می‌کرد بالاخره در نیم فصل لیگ برتر ایران از تیم نساجی جدا شده است و به تیم پیکان تهران پیوست.

اما اکنون و بعد از گذشت چند روز که جواد نکونام هدایت پیکانی‌ها را بر عهده گرفته است و حتی مراسم معارفه وی نیز در تمرین این تیم برگزار شد مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی در تیم فوتبال پیکان تهران را به دلیل رعایت نشدن مسائل اخلاقی منتفی اعلام کرد.

متن نامه هاشم یکه‌زارع خطاب به محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان به این ترتیب است؛ نظر به اینکه سیاست‌های حاکم بر باشگاه فرهنگی و ورزشی در درجه نخست احترام به مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی بوده و بدیهی است کسب هر گونه موفقیت، مقام و عنوانی با زیر پا گذاشتن این مسئولیت ارزشی ندارد.

علی‌رغم این که هیچ علاقه‌ای به دخالت در امور اجرایی باشگاه را ندارم حسب وظیفه به عنوان سیاست‌گذار باشگاه پیکان اعلام می‌کنم احترام به تیم‌های دیگر به ویژه تیم‌های شهرستانی لیگ برتر با طرفدارانی عاشق، پرشور و دلسوز شرط اصلی فعالیت‌های اصلی آن باشگاه است.

بنابراین انتخاب سرمربی از این تیم‌ها اکیداً ممنوع است و باشگاه فقط مجاز به انتخاب سرمربی از میان سرمربیانی است که قبل از اتمام نیم فصل لیگ برتر ۹۷ به عنوان سرمربی آزاد شناخته شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.