رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ویژگی واتساپ برای مدیریت بهتر گروه ها

به روز رسانی بتا واتساپ دارای قابلیت Communities است که این ویژگی به شما در اداره کردن گروه هایتان کمک می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، واتساپ به‌ روز رسانی بتا جدیدی را برای کاربران اندروید منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتساپ آپدیت جدید خود را از طریق برنامه Google Play Beta منتشر کرده و نسخه ۲.۲۲.۴.۹ در حال حاضر برای کاربران اندرویدی که نسخه بتا را در دست دارند، قابل اجرا است.

در این گزارش همچنین به آخرین به‌ روز رسانی بتا و ارجاعاتی در مورد معرفی ویژگی Communities واتساپ اشاره شده است. طبق اسکرین شات‌های به اشتراک گذاشته شده، واتساپ صفحه معرفی جدیدی را در زمانی که ویژگی Communities برای اولین بار عرضه می‌شود، نشان می‌دهد.

اسکرین شات‌ها همچنین نشان می‌دهد که این ویژگی به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی را که زیر یک بخش مدیریت می‌کنید را به بخش دسترسی آسان اضافه کنید. اسکرین‌شات‌ها همچنین نشان می‌دهند که می‌توانید یک پیام به همه گروه‌های خود به طور همزمان ارسال کنید.

طبق گزارش‌های قبلی WABetainfo، پس از وارد کردن نام و توضیحات، کاربران گزینه‌ای برای ایجاد یک گروه جدید یا پیوند حداکثر ۱۰ گروه دریافت خواهند کرد. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که واتساپ به مدیران اجازه می‌دهد تا پیامی را برای همه گروه‌های پیوند شده به اشتراک بگذارند.

یک گزارش قدیمی نشان می‌دهد که وقتی کاربران به یک انجمن یا Communities می‌پیوندند، نمی‌توانند گروه‌هایی را که پیوندشان قطع شده است، مشاهده کنند. علاوه بر این، وقتی کاربران یک انجمن را ترک می‌کنند، دیگر نمی‌توانند گروه‌های مرتبط با انجمن را مشاهده کنند. از آنجایی که این ویژگی در حال توسعه است، در حال حاضر نمی‌توانید Communities ایجاد کنید اما به زودی این قابلیت برای کاربران عملی خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.