رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پاسخ ما به ترور سردار سلیمانی هیبت ساختگی آمریکا را فرو ریخت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با شبکه لبنانی المیادین تاکید کرد که پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی کاملا نظامی بود و هیبت ساختگی آمریکا را فرو ریخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: پاسخ ما به ترور سردار سلیمانی کاملا نظامی بود زیرا این پاسخ باید روشن و قابل فهم برای همه جهان می بود.

وی گفت: پاسخ ایران به تارور سردار سلیمانی هیبت ساختگی واشنگتن را فروریخت.

سردار سلامی در ادامه این گفت وگو خاطرنشان کرد: آمریکایی ها عادت کردند که با هر دولتی مقابله کنند و آن دولت پاسخی به آن ها ندهد و این مساله باعث شد که آن ها در محاسباتشان با ایران به اشتباه بیفتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: لازم بود که آمریکایی ها را در یک نقطه متوقف کنیم و به آن ها نشان دهیم که باید در محاسباتشان با ایران تغییراتی ایجاد کنند. پاسخ ما به ترور سردار سلیمانی راهبردی و محدود بود اما قدرت ما را نشان داد.

وی همچنین گفت: پاسخ ایران در یم نقطه جغرافیایی مشخص رخ داد اما تاثیر آن جهانی بود، اقدام علیه آمریکا کاملا دفاعی و مشروع بود، این حق ما بود که باید به آن دست می یافتیم.

بر اساس این گزارش، گفت وگوی کامل سردار سلامی دوشنبه شب راس ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران از شبکه المیادین پخش خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.