رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

Phantom Liberty؛ پرهزینه‌ترین دی‌ال‌سی سی‌دی پراجکت رد تا امروز

با تایید سی‌دی پراجکت، بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 پرهزینه‌ترین DLC ساخته‌شده توسط این شرکت تا امروز به شمار می‌آید.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، بازی Cyberpunk 2077 ممکن است برخی از انتظارات بازیکنان را برآورده نکرده باشد، اما شرکت سی‌دی پراجکت رد امیدوار است که بسته الحاقی Phantom Liberty بتواند کمبودهای بازی پایه را جبران کند. درواقع این شرکت بودجه‌ی زیادی را روی توسعه این محتوای گسترشی سرمایه‌گذاری کرده است تا از کیفیت بالای آن مطمئن شود.

در همین راستا مارک باگدول، مدیر بخش روابط سرمایه‌گذاری سی‌دی پراجکت در مصاحبه با نشریه لهستانی Parkiet اعلام کرد که بسته الحاقی Phantom Liberty نسبت به هر DLC دیگری که این توسعه‌دهنده در گذشته ساخته، هزینه‌ی بیشتری داشته است. باگدول در ادامه توضیح داد: «ما امیدواریم که ماجراجویی‌ها و شخصیت‌های جدید [DLC] بتوانند کسانی را که از قبل با سایبرپانک آشنا هستند، جذب کنند. همچنین بازیکنان جدید زیادی را تشویق کنند تا سراغ تجربه‌ی حضور در Night City بروند».

کت سی‌دی پراجکت رد با توسعه بسته‌های گسترشی در مقیاسی بزرگ غریبه نیست. این شرکت در گذشته دو بسته الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine را برای بازی ویچر ۳ توسعه داد که هر دو کیفیت قابل قبول و تجربه‌ای ارزشمند را برای بازیکنان ارائه کردند. باتوجه‌به اینکه Phantom Liberty از سرمایه‌گذاری مالی بیشتری برخوردار است، طرفداران بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ امیدوارند که این موضوع در کیفیت نهایی آن نیز منعکس شود.

بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.