پروژه بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه های شهید سلیمانی و حقانی به کجا رسید؟

“امین شالبافان” مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۲۵درصدی عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه های شهید سلیمانی و حقانی خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از پایگاه خبری شرکت یادمان سازه، “امین شالبافان” مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۲۵درصدی عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع بزرگراه های شهید سلیمانی و حقانی خبر داد و افزود: این طرح شامل تامین پایداری کوله ها از طریق تثبیت و انکرنمودن به خاک پشت، افزایش ضخامت پایه های بتنی، تقویت فونداسیون با افزایش ضخامت، افزایش ضخامت عرشه با استفاده از لایه بتنی، تعویض نئوپرن های موجود و تعمیر ترک های موجود در دال عرشه این پل می باشد.

شالبافان مضرس کاری، کاشت آرماتور، آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی به منظور افزایش ضخامت پایه ها، خاکبرداری، کاشت آرماتور، آرماتوربندی، قالب بندی، بتن ریزی و عایق کاری برای تقویت ۴ فونداسیون از طریق افزایش ضخامت در قسمت های غربی و شرقی و همچنین مضرس کاری، کاشت آرماتور، آرماتوربندی برای افزایش ضخامت ۶ پایه ستون را از اقدامات صورت گرفته دانست.

گفتنی است پل تقاطع بزرگراه های شهید سلیمانی و حقانی یک دستگاه پل با سیستم سازه ای عرشه های بتنی و دارای ۴ کوله و ۱۸ پایه ستون به طول ۶۲ متر وعرض ۳۸ متر و مساحت ۲۳۷۲ متر مربع می باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.