رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پست عجیب جواد کاظمیان + تصویر

جواد کاظمیان ستاره سابق باشگاه پرسپولیس با منتشر کردن تصویری متفاوت در صفحه شخصی اش توصیه ای جنجالی کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، جواد کاظمیان پیشکسوت سرخ پوشان پایتخت در ماه های گذشته با انتشار مطالب تند و تیزی درباره شرایط اخیر کشور سوژه خبرساز اغلب رسانه های داخلی کشور بود اما به نظر می رسد او مدتی است از فضای اعتراضی در صفحه شخصی اش فاصله گرفته و فقط در حیطه ورزش فوتبال با دنبال کنندگان اش بحث خواهد کرد.

در همین راستا او به تازگی تصویری قدیمی از شادی پس از گل اش را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی طرفداران اش را متعجب کرده است.

نکته عجیب این استوری کاظمیان یادداشت مرموزی است.

متن او به این شرح است:

استوری جواد کاظمیان

جواد کاظمیان خلاصه ای از زندگی تلخ اش را لو داد!

مدتی است که ستاره اسبق تیم پرسپولیس برخلاف زمان بازی اش که همیشه پر شور بود، مطالب تلخی را در فضای مجازی منتشر می کند.

اما جواد کاظمیان که سالیان گذشته یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده، این روزها مدام با سوال های متفاوت طرفداران اش مواجه شده است.

چرا که اغلب آنان معتقدند انتشار این حجم از اندوه و تلخی از سوی بازیکن محبوب شان باعث نگرانی آنها شده و علت اش را از او جویا شده اند.

با این وجود بازیکن سابق تیم ملی به تازگی با انتشار یادداشتی از فیلسوف بزرگ راسل در صفحه اینستاگرام اش تلویحا خلاصه ای از زندگی اش را برای مخاطبین اش افشا کرده است.

او در این مطلب تاثیرگذار و عجیب نوشته است: زندگی خلاصه ایست از ناخواسته به دنیا آمدن، ناگهان بزرگ شدن، مخفیانه گریستن، دیوانه وار عشق ورزیدن و عاقبت در حسرت آنچه دل می خواهد مردن.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.