رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

الیوت پیج درباره بازیگری اش پس از تغییر جنسیت چه گفت؟

الیوت پیج بازیگری که در دهه سی زندگی خود تغییر جنسیت داد و اسمش از الن با الیوت تغییر کرد. این بازیگر درباره فعالیت حرفه ای اش پس از تغییر جنسیت صحبتی هایی داشته است که این مطلب می خوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ۳۰نما، الیوت پیج اولین مصاحبه‌ی خود پس از تغییر جنسیت را با مجله‌ی «تایم» انجام داده و می‌گوید: «حالا که در این بدن کاملاً به فردی که باید باشم تبدیل شده‌ام، برای بازیگری هیجان‌زده‌ام. صرف نظر از چالش‌ها و لحظات دشوارش، هیچ‌‌چیز با حسی که امروز دارم برابری نمی‌کند.»

بیشتر بخوانید:

الیوت پیج دسامبر گذشته با ارسال متنی در صفحه‌ی اینستاگرامش اعلام کرد که نام خود را از «الن» به «الیوت» تغییر داده است. او در مصاحبه با «تایم» می‌گوید هرگز از بازی در نقش شخصیت‌های زن حس خوشایندی نداشته است.

تماشای فیلم هایی که الیوت پیج در آن ها شخصیت زنانه داشته، برای او دشوار بود

در گزارش «تایم» آمده است: «آرایش‌های بی‌پایان، فرش قرمزها و تصاویری عریضی که در مجلات چاپ می‌شدند همگی یادآوری دردناک این مسئله برای پیج بودند که دنیا چگونه او را می‌بیند و او می‌خواهد چه شخصیتی باشد. پیچ می‌گوید: «هیچ‌گاه خودم را نشناختم. برای مدتی طولانی حتی نمی‌توانستم به تصویری از خودم نگاه کنم.» برای او دیدن فیلم‌های خودش نیز دشوار بود، به‌ویژه فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش یک شخصیت زنانه را بازی می‌کرد.»

الیوت پیج به «تایم» می‌گوید: «[نمی‌دانستم] چگونه برای مردم توضیح دهم که حتی با وجود اینکه یک بازیگر بودم، پوشیدن تی‌-شرت کوتاه ناخوشم می‌کرد.»

نامزدی اسکار الیوت پیج برای او دردسرساز شد

«تایم» با «آلیا شوکت» همبازی سابق الیوت پیج نیز مصاحبه کرده است. او می‌گوید نامزدی اسکار پیج با «جونو» (Juno) فشار را بر روی این بازیگر افزایش داده بود: «دوران سختی را با رسانه‌ها و انتظاراتی که از او داشتند سپری کرد. «این را بپوش! اینجا را نگاه کن! این جذاب است!»»

شوکت می‌گوید نحوه‌ی پوشیدن لباس یکی از مشکلات همیشگی الیوت پیج به عنوان یک بازیگر زن بوده است: «می‌گفتم: «هی این لباس‌های زیبا را ببین.» اما او جواب می‌داد: «به درد من نمی‌خورند. مثل گریم است.»

پیج در حال حاضر مشغول بازی در فصل سوم سریال «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) نت‌فلیکس است.

تصاویر الیوت پیج را پیش از تغییر جنسیت اینجا مشاهده کنید:

 الیوت پیج

 الیوت پیج

 الیوت پیج

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.