رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پشت پرده پرسپولیسی نشدن شاه ماهی نقل و انتقالات لو رفت + سند

علیرضا کوشکی وینگر جوان باشگاه فولاد خوزستان در مصاحبه با برنامه نوروز فوتبالی در مورد علت نپیوستن خود به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صحبت کرد .

به گزارش اینتیتر به نقل از پارس فوتبال، در نقل و انقالات فصل گذشته فوتبال کشور و پس از درخواست کادر فنی تیم فولاد، علیرضا کوشکی بازیکن تیم پیکان که مد نظر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم بود به دنبال توافق با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به مدت یک و نیم فصل به فولاد پیوست. کوشکی ۲۱ ساله که عضو تیم امید ایران است، سابقه بازی در تیم‌های سپیدرود رشت و پیکان را دارد. او همچنین در پست‌های هافبک و مهاجم می‌تواند با صلاحدید کادر فنی به کار گرفته شود.

این بازیکن که پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌های بالانشین لیگ برتری داشت، در نهایت تصمیم گرفت تا شاگرد نکونام در تیم قرمزپوش اهواز شود. این نقل و انتقال درحالی رُخ داد که باشگاه پرسپولیس به خواست یحیی گل محمدی برای خرید علیرضا کوشکی نامه ای رسمی به باشگاه پیکان ارسال کرده بود.

باشگاه پیکان برای صدور رضایتنامه علیرضا کوشکی جوان مبلغ ۶ میلیارد تومان درخواست کرده بود. ازآنجایی که خود این بازیکن هم رقم ۵ میلیارد تومان خواسته بود از جمع گزینه های خرید یحیی گل محمدی حذف شد. به عبارت بهتر باشگاه پرسپولیس چنین رقمی برای خرید علیرضا کوشکی نداشت تا این بازیکن راهی جنوب کشور شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. امير می گوید

    کوشکی های زیادی دراستقلال بازی کردن مثل بیرژن و علی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.