رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

رونمایی از پوستر هفتاد و پنجمین دوره از فستیوال فیلم کن + تصویر

پوستر هفتاد و پنجمین دوره از فستیوال فیلم کن رونمایی شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از سایت رسمی فستیوال کن، پوستر هفتاد و پنجمین دوره از فستیوال فیلم کن با محوریت فیلم نمایش ترومن ( The Truman Show ) اثر پیتر ویر و با نقش آفرینی بی نظیر جیم کری رونمایی شد. در ادامه تصویر این پوستر را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

 پوستر هفتاد و پنجمین دوره از فستیوال فیلم کن

در بیانیه این فستیوال درباره پوستر هفتاد و پنجمین دوره فستیوال آمده است: درست همانگونه که ترومن به‌ یادماندنی که توسط یگانه بازیگر جیم کری تجسم پیدا کرد با انگشتانش افق را نشان داد، جشنواره فیلم کن نیز ماهیت افراطی جهان از بحران آب و هوا و بلایای انسانی گرفته تا جنگ های مسلحانه را برای درک دوباره نشانه گرفته است. این جشنواره مانند سال ۱۹۳۹ و ۱۹۴۶ بار دیگر بر اعتقاد راسخ خود که هنر سینما جای تفکر و بازسازی جامعه است تاکید می کند.

«نمایش ترومن» اثر پیتر ویر و فیلمنامه ای از اندرو نیکول بازتابی مدرن از قصه غار افلاطون است و صحنه تعیین کننده پایانی آن بینندگان را ترغیب می کند که نه تنها مرز بین واقعیت و تظاهر را تجربه کنند، بلکه در مورد قدرت تخیل، دغلکاری و پاکسازى احساسات و عواطف نیز بیندیشند. همانطور که ترومن از دروغ فرار می کند، جشنواره کن نیز با فرش قرمز معروف خود حقیقت هنرمندان را هنگام ورود به سینما به بینندگان ارائه می دهد.

این دوره از جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۷ تا ۲۸ می (٢٧ اردیبهشت تا ٧ خرداد ١۴٠١‌) برگزار خواهد شد و برادران لیلا جدیدترین اثر سعید روستایی نیز در این دوره از جشنواره کن در بخش مسابقه حضور دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.