پیش‌بینی بورس فردا یک‌شنبه ۷ اسفند

بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی کار را تمام کرد تا شاخص بورس تهران با رشد ۵ درصدی به عدد یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحدی برسد و از محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی خلاصی یابد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تازه‌نیوز، نرخ دلار در بازار آزاد در روز پنجشنبه در محدوده ۵۰ هزار تومانی بسته شد و در اولین روز کاری هفته در قیمت ۵۴ هزار تومانی باز گشایی شد. این در حالی است که امروز در مجلس با حضور معاون اول رییس جمهور جلسه غیر علنی در مجلس برگزار شد.

ارزش معاملات بورس تهران در روز جاری به رقم بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید. نماد های فولاد ، فملی ، فارس و نماد وغدیری جزو نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار امروز داشتند. ارزش بازار بورس نیز در روز جاری رقم ۶ هزار و ۳۹۰ همتی را رو به بالا شکست.

امروز در مجلس جلسه غیر علنی برای کنترل نرخ ارز با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد و موسوی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در این خصوص اعلام کرد که در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس پیرامون مسائل ارزی کشور مقرر شد که کمیته هماهنگی با حضور نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت و سایر دستگاه‌های مربوطه شکل بگیرد.

از سویی هم خبر رسید که طبق اطلاعیه جدید مرکز مبادله ارزی از امروز معاملات دلار و یورو در صرافی‌ها از سرگرفته می‌شود. برهمین اساس نیز مردم می توانند نسبت به تأمین نیازهای ارزی خود از طریق صرافی‌ها اقدام کنند.

جواد اوجی گفت: همه ارز حاصل از صادرات شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی در مرکز مبادله ارزی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود مانند گذشته عملکرد مطلوبی هم‌سو با سیاست‌های کلان ارزی دولت داشته باشند.

وزارت صمت هم در خصوص خرید خودروهای وارداتی اعلام کرد که بانک‌های کشاورزی، سپه، صنعت و معدن، رفاه و توسعه تعاون هم به سامانه فروش خودرو‌های وارداتی اضافه شدند. متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی می‌توانند مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب خود در این بانک‌ها مسدود کنند.

حسین قربان‌زاده در حساب شخصی خود در فضای مجازی نوشت: سرخابی‌ها خریدار نداشتند و برای تغییر در شرایط و احتمالا قیمت، دوباره عرضه آن‌ها در هیأت واگذاری طرح می‌شود.

راضیه ذوالنوریان، مدیرکل دفتر سهام تخصیصی سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس قانون بودجه، تکلیفی مقرر شده بود که سهام عدالت به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، اختصاص یابد. اقدامات اولیه مبنی بر تعیین مصوبه و همین‌طور شناسایی این جامعه آماری توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است. در حال حاضر اطلاعات ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر احصاء شده که به محض ابلاغ مجوز، تخصیص سهام عدالت به آنان صورت خواهد گرفت.

بررسی تکنیکالی شاخص بورس تهران

بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی کار را تمام کرد. تا شاخص بورس تهران با رشد ۵ درصدی به عدد یک میلیون و ۷۳۸ هزار واحدی برسد و از محدوده عددی یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی خلاصی یابد.

شاخص بورس تهران با ارزش معاملاتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی توانست از پس مقاومت ایجاد شده در محدوده یک میلیون و ۶۶۸ هزار واحدی برآید و به ارقام بالاتری دست پیدا کند تا بازار به فکر رسیدن شاخص به محدوه سقف کانال صعودی باشد. نقشه سبز بازار امروز و به همراه ورود اندیکاتور RSI به محدوده بالای ۷۰ درصدی نشان از هیجان خرید سهامداران در بازار سرمایه بود.

شاخص هم وزن هم در جریان معاملات امروز با رشد ۲۲ هزار واحدی همراه شد تا بار دیگر این شاخص نیز همچون شاخص کل به مقاومت ماه های اخیر خود برسد. مقاومتی که در مرداد سال ۱۳۹۹ به عنوان سطح مقاومتی قرار گرفت و حالا این احتمال وجود دارد تا این مقاومت نیز شکسته شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مردم می گوید

    پیش‌بینی را ننوشتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.