رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیشنهادهایی برای طرفداران «هری پاتر» + تصاویر

مکان‌های مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که پذیرای طرفداران «هری پاتر» هستند و می‌توانند تجربه حضور در صحنه‌های مختلف مجموعه فیلم‌ها و داستان‌های دنیای جادویی آن را فراهم کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، پارک موضوعی «جهانِ برادران وارنر ابوظبی» در امارات بزودی بخشی از فضای خود را به پارک موضوعی «سرزمین هری پاتر» اختصاص خواهد داد. به این بهانه نگاهی داریم به مکان‌هایی که برای بازدید علاقه‌مندان به مجموعه داستان‌های «هری پاتر» در نقاط مختلف جهان ساخته شده‌اند.

«جهان جادویی هری پاتر»، ایالات متحده آمریکا

جهان جادویی هری پاتر

به گزارش نشنال، مشهورترین این مکان قطعا «جهان جادویی هری پاتر» است که در تمام شعبه‌های پارک‌های موضوعی «یونیورسال استودیوز» ‌ وجود دارد.

اما «فلوریدا»، خانه مشهورترین «جهانِ جادویی هری پاتر» ‌ است، که بازدیدکنندگان آن می‌توانند وارد «بانک گرینگوتز» شوند و سوار شدن در قطاری که راه‌آهن پیج در پیچ را طی می‌کند، تجربه کنند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند وارد «خیابان دیاگون» شوند و از فروشگاه «الیواندرز» چوب‌دستی خریداری کنند یا در رستوران «لیکی کالدرون» غذا بخورند. بازدیدکنندگان حتی می‌توانند وارد ایستگاه نُه و سه‌چهارم (¾۹) شوند و قطارِ راهی قلعه «هاگوارتز» ‌ را تماشا کنند.

شعبه‌های مختلفی از «جهان جادویی هری پاتر» در توکیو، پکن و کالیفرنیا نیز وجود دارد. شعبه ژاپنِ این پارک موضوعی، دهکده «هاگزمید»، ‌ «دریاچه سیاه» و حتی جغدهای واقعی را نیز شامل می‌شود که در سایر شعبه‌ها وجود ندارد.

«پارک موضوعی هری پاتر»، انگلستان

پارک موضوعی هری پاتر

انگلستان خانه اصلی «هری پاتر» است؛ چراکه «جی کی رولینگ»، نویسنده بریتانیایی، «هری پاتر» را به عنوان یک پسر انگلستانی در کتاب معرفی کرده است. بازدیدکنندگان با ورود به «تور استودیو برادران وارنر در لندن» می‌توانند از پشت صحنه هشت فیلم «هری پاتر» ‌ دیدن کنند. تجربه استفاده از جاروی پرنده، بازدید از ایستگاه واقعی نٌه و سه چهارم (¾۹) و سوار شدن بر نمونۀ مشابه قطار سریع‌السیر هاگوارتز از جمله گزینه‌های پیش‌روی بازدیدکنندگان خواهد بود. بازدید از «تالار راز» ‌ و «سالن بزرگ» نیز برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند وارد جنگل ممنوعه شوند و «باکبیت» ها و سایر موجودات جادویی را تماشا کنند.

قطار سریع‌السیر هاگوارتز

قطار سریع السیر هاگوارتز

در فیلم «تالار اسرار» و «زندانی آزکابان» شاهد صحنه‌هایی از راه‌آهن «Glenfinnan Viaduct» در اسکاتلند هستیم. مسافران می‌توانند سوار قطار بخار «Jacobite» شوند و در یک مسیر ۱۳۵ کیلومتری، مناظر مشابهی که در مجموعه فیلم‌ها به تصویر کشیده شده است، تماشا کنند.

روستای «دره گودریگ»

روستای دره گودریک

علاقه‌مندان به مجموعه «هری پاتر» می‌توانند در خانه «هری» و «جیمز» ‌ و «لیلی ژاتر» که در روستای خیالی «دره گودریک» واقع است، حتی اقامت داشته باشند. این خانه در حقیقت در روستای «Lavenham» انگلستان واقع شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.