رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیش بینی بورس فردا ۱ اسفند ۱۴۰۱

در پایان معاملات امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ شاخص کل بورس با افزایش ۸ هزار و ۵۷۰ واحدی همراه شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از نبض بازار ، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ با افزایش ۸ هزار و ۵۷۰ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۳۶۶ واحد بالا آمد. بازدهی این شاخص مثبت ۵۶ صدم درصد بوده است.

شاخص کل هموزن نیز با رشد هزار و ۹۴۰ واحدی در رقم ۴۷۶ هزار و ۷۱۹ واحدی ایستاد. بازدهی این شاخص نیز مثبت ۴۱ صدم درصد بود. همچنین شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۲۹ واحدی در سطح ۲۰ هزار و ۴۲ واحد قرار گرفت.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۳ هزار و ۲۷۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۳ هزار و ۵۲ میلیارد تومان بود که ۲۲ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد سهام نیز پس از یک هفته رشد کرد و با افزایش ۲۱ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان رسید. سهم معاملات خرد از کل معاملات بورس ۳۱ درصد بوده است.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه

روند تکنیکالی شاخص کل بورس نشان می‌دهد که طی دو روز پایانی هفته گذشته، نماگر اصلی بورس تهران با از دست دادن حمایت ۱.۵۳ میلیون واحدی خود، به سمت سطوح پایین‌تری در حال حرکت بود که البته برای تایید این شکست به یک کندل قرمز دیگر نیاز داشت که امروز محقق نشد و شاخص کل توانست فعلا حمایت خود را حفظ کند.

به هر حال اما شرایط رخ داده فعلا در کوتاه‌مدت، نشانی از صعود قدرتمند را نشان نمی‌دهد و احتمال دارد که روز آینده با افزایش دوباره فشار عرضه‌ها همچون نیمه دوم بازار امروز، به مسیر نزولی بازگردد. بنابراین می‌توان اینگونه انتظار داشت که بورس فردا معاملات نوسانی را آغاز کند و گروه فلزات اساسی نقش لیدر را داشته باشند اما در دیگر صنایع همچنان شاهد روند معاملاتی بسیار کم‌رمقی باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.