رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

پیوستن بازیگر سریال Normal People به قسمت جدید فیلم Twister

دیزی ادگار جونز، بازیگر سریال Normal People و فیلم Where the Crawdads Sing قرار است در فیلم Twisters به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Twister در دست ساخت است و اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. دیزی ادگار جونز، بازیگر سریال Normal People و فیلم Where the Crawdads Sing پس از توافق با یونیورسال پیکچرز و امبلین انترتینمنت به فیلم Twisters پیوست تا بدین ترتیب او برای حضور در اولین فیلم استودیوی و بزرگ خود قرارداد همکاری امضا کند. لی ایزاک چانگ، کارگردان فیلم Munyurangabo، فیلم Minari و قسمت سوم فصل سوم سریال The Mandalorian وظیفه کارگردانی فیلم Twisters را بر عهده دارد.

وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Twister نیز بر عهده مارک ال اسمیت، نویسنده فیلم The Revenant، فیلم Overlord و فیلم The Midnight Sky است که اخیرا نوشتن فیلمنامه فیلم The Marsh King’s Daughter و فیلم The Boys in the Boat را بر عهده داشته است. فیلم Twister با بازی هلن هانت و بیل پاکستون و به کارگردانی یان ده بونت در سال ۱۹۹۶ روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم موفق شد بیش از ۴۹۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

دیزی ادگار جونز بیشتر برای بازی در سریال Normal People شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. فیلم Where the Crawdads Sing دیگر اثر شناخته شده جونز جوان است که این فیلم در گیشه بسیار موفق عمل کرد و بیش از ۱۳۶ میلیون دلار فروش کرد. از دیگر کارهای شناخته شده دیزی ادگار جونز که به سرعت در حال شهرت یافتن است می‌توان به فیلم Fresh، سریال War of the Worlds و سریال Under the Banner of Heaven اشاره کرد. جونز هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم On Swift Horses حضور دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.