چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه

روز به روز شاهد این هستیم که با پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه‌های مختلف، روش‌های نوین و تکنولوژی‌های به روز به روی کار می‌آیند و با رخ داد این مورد در اصل فناوری‌های قدیمی‌تر جای خود را به تازه واردها می دهند.

به گزارش اینتیتر،‌ این اتفاق باعث شده است که روز به روز شاهد افزایش توقعات و نیاز‌های افراد و مشتریان فعال در این حوزه باشیم تا شما نیز مجبور به افزایش کیفیت و دقت تولید خود شوید. اگر شما نتوانید بر اساس شرایط موجود و نیاز‌های مشتریان خود را وفق دهید، به حتم عمر مفید کسب و کار شما بسیار کمتر خواهد بود و در گذشت تنها چندین سال وارد مشکلات مالی جدی خواهید شد. به همین علت است که کسب و کار‌های فعال در این حوزه، امروزه به ارائه‌ی انواع خدمات در قالب‌های حرفه‌ای می‌پردازند تا بتوانند بیشتر از همیشه رضایت مشتریان را جلب کنند.

یکی از محصولاتی که در تیم ما ارائه می‌شود و با گذشت سال‌ها تغییرات بسیاری در آن ایجاد شده است را می‌توان تقویم رومیزی دانست. این محصول که به نحوی هر ساله باید دوباره توسط افراد تهیه شود، دارای اشکال مختلفی است که مشتری بر اساس سلیقه و نیاز خود می‌تواند اقدام به سفارش آن کند. برای مثال ممکن است فردی به علت مشغولیت در محل کار خود، نیازمند این مورد باشد که تقویم را بر روی دیواری نصب کند و لذا نوع دیواری آن را خریداری می‌کند. امروزه محبوبیت تقویم رومیزی و تقویم دیواری بسیار افزایش داشته است و بیشتر مشتریان اقدام به خرید از بین این دو مورد می‌کنند.

چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه

ما با توجه به این مورد و محبوبیت فراوان این محصول، سعی داشتیم تا با ارائه‌ی خدماتی جدید، جذاب و خاص رضایت شما را جلب کنید. متخصصین ما با بررسی این روش جدید توانسته‌اند به پیاده‌سازی چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه به صورت حرفه‌ای بپردازند و دیگر نیازی به مشکلات و سختی‌های همیشگی نیست، فقط کافی است تا عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا متخصصین ما در کمترین زمان ممکن آن را در انواع تقویم به صورت چاپ تقویم ۱۴۰۱ انجام دهند. حال اگر به دنبال دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه و ویژگی‌های اصلی محصولات تیم ما هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ تقویم دیواری و تقویم رومیزی با عکس

یکی از مهمترین خدمات ما ارائه‌ی چاپ تقویم دیواری و تقویم رومیزی با عکس دلخواه می‌باشد که توانسته طی مدت اخیر آن را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنیم و رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. شما می‌توانید تقویم‌های مذکور را با هر رنگ و مدلی که مورد پسند خودتان می‌باشد سفارش دهید. در اصل منظور ما با عکس، تقویم سفارشی و یا اختصاصی می‌باشد که شما قادر به ایجاد تغییرات متفاوتی در آن خواهید بود و ظاهر آن به صورت کامل به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. شما در روند شخصی‌سازی و چاپ تقویم‌های مختلف قادر به ایجاد تغییرات زیادی خواهید بود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • انتخاب نوع کاغذ استفاده شده
  • انتخاب مدل تقویم
  • انتخاب نوع پایه تقویم بر اساس جنس و سختی آن
  • انتخاب ابعاد صفحه و تقویم
  • انتخاب تعداد صفحات تقویم
  • انتخاب نوع چیدمان رنگ بر حسب سلیقه

مزیت تقویم رومیزی و دیواری عکس دار

تقویم‌های رومیزی و دیواری دارای مزیت‌های بخصوصی نسبت به انواع دیگر تقویم‌ها هستند و لذا شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید نهایت استفاده را از تقویم داشته باشید. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مزیت‌های اصلی هر دو نوع این تقویم بپردازیم.

رومیزی

همانطور که از نام این تقویم مشخص است، بر روی میز شما قرار می‌گیرد و همچنین ابعاد آن نیز به طبع کوچک‌تر خواهد بود. قابل توجه است که در کنار این مدل از تقویم‌ها نیز شاهد استفاده برگه‌های یادداشت هستیم که بسیار برای افراد کاربردی می‌باشند و شما می‌توانید موارد بخصوصی را بر روی آن‌ها یادداشت کنید تا از یاد شما نرود. همچنین می‌توان با استفاده از آن‌ها به انجام کار‌های روزمره نیز پرداخت.

دیواری

نوع دیگر، تقویم دیواری می‌باشد. این مورد نیز با توجه به نام مشخص شده؛ دارای کارایی بخصوص است و از آن برای نصب بر روی دیوار استفاده می‌شود. تقویم دیواری۱۴۰۱ به نسبت رومیزی دارای ابعاد بزرگ‌تری خواهد بود و لذا به همین علت است که عکس‌هایی که در این مدل از تقویم‌ها چاپ می‌شوند بزرگ‌تر می‌باشند تا شما بتوانید به راحتی آن‌ها را ببینید. موردی که باید به آن اشاره کنیم این است که نوع رومیزی دارای زیبایی بخصوص است و به همین علت می‌توان گفت که درصد بیشتری از فروش محصولات به آن اختصاص دارد.

چاپ تقویم رومیزی با عکس دلخواه

قیمت تقویم رومیزی ۱۴۰۱

یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد از اصلی‌ترین معیار‌های انتخابی برای خرید می‌باشد را می‌توان قیمت نهایی محصول دانست. با توجه به وضعیت قیمتی حاکم در کشور و تحریم‌هایی که تشدید می‌شوند، واردات کاغذ مورد نیاز تماماً از کشور کره صورت می‌گیرد و لذا این مورد باعث شده است که به علت نرخ صعودی دلار شاهد افزایش قیمت محصولا باشیم و نتوان قیمت ثابتی را برای کالاها در نظر داشت. البته برای اطلاع از قیمت می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت سر بزنید.

سفارش تقویم رومیزی با عکس دلخواه خود

حال که با مزایا و جذابیت‌های محصولات ما آشنا شده‌اید، به حتم به فکر این هستید که چطور می‌توانید به سفارش تقویم رومیزی با عکس دلخواه خود بپردازید؟ برای اینکار چند گزینه پیش روی شما قرار دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان مراجعه به بخش فروشگاه وبسایت پاپ چاپ اشاره کرد که شما می‌توانید به بازدید از تمام محصولات ما بپردازید و با مقایسه کردن آن‌ها بر اساس قیمت، زیبایی و مشخصات؛ انتخاب خود را نهایی کنید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده؛ اطلاعات جامع و کاملی را به دست آورده باشید و بتوانید به پاسخ سوالات خود در رابطه با محصولات ما دستیابی پیدا کنید. تیم ما سعی دارد تا با ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای و باکیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند، کاری که در اصل به این معنا است که محصولات مختلفی را ارائه دهیم و تنوع مناسبی را نیز در آن‌ها ایجاد کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.