رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چرا شهاب حسینی از پروژه « بی همه چیز» خارج شد؟!

حاشیه شیرین اکران فیلم دوم حضور مجری محبوب سیما عادل فردوسی‌پور در کاخ رسانه بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، اگرچه برخی چهره های اصلی این فیلم هدیه تهرانی و هادی حجازی فر در اکران و نشست خبری حضور نداشتند، فردوسی پور با همان خنده های معروفش آمده بود و مهمان غیرمنتظره اولین روز جشنواره بود.

فیلم بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی فیلمی جذاب بود؛ فیلمی که شروع خوب اولین روز اکران را تکمیل کرد و طبق سیاق همیشگی درباره قصاص و اعتیاد و خیانت نبود، اما بیشمار موضوعات اجتماعی را نشان رفته بود و در این نشانه رفتن های گاه مستقیم و گاه غیرمستقیم‌اش، حرفهای زیادی برای گفتن و پس از آن صحبت درباره اش داشت.

در نشست بی همه چیز به رغم این که تعداد بیشتری از عوامل فیلم حضور داشتند اما به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صرفا محسن قرایی (کارگردان)، جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری)، پرویز پرستویی (بازیگر) و باران کوثری (بازیگر) روی صحنه حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران و اهالی رسانه پاسخ دادند.

حاشیه این مراسم هم سوال یکی از خبرنگارانی بود که درباره علت خروج شهاب حسینی از این فیلم پرسید و جواد نوروزبیگی (تهیه کننده) به دلیل آنچه وی عدم رعایت اصول حرفه ای خبرنگاری خواند مسکوت ماند و نوروزبیگی صرفا به این پاسخ بسنده کرد که شهاب حسینی به دلایل درون گروهی از اثر جدا شد و ترجیح می دهم بیشتر در این باره صحبت نکنم.

روز ابتدایی جشنواره امسال شروعی بود که سال‌ها منتظرش بودیم؛ نوید یک جشنواره خوب با فیلم‌هایی بدعت گذار و خوش ساخت که در بدترین روزهای زندگی جمعی مان زیر سایه همه‌گیری ترسناک نوید سینمایی پرفروغ می دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.