رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چرا «لاتاری» مهدویان مجوز نگرفت؟

 پس از اکران فیلم «ماجرای نیمروز»، محمد حسین مهدویان فیلمنامه «لاتاری» را به شورای پروانه ساخت ارائه کرد تا به عنوان فیلم سوم خود بسازد. امروز روزنامه «صبح نو» از احتمال عدم صدور پروانه ساخت این فیلمنامه خبر داد. با پیگیری خبرنگار آی سینما مشخص شد دلیل اصلی مخالفت برخی از اعضای شواری پروانه ساخت با فیلمنامه «لاتاری»، موضوع حساسیت برانگیز آن (قاچاق زنان ایرانی) بوده و برخی از اعضای این شورای خواهان اصلاح بخش‌های زیادی از این فیلمنامه شده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از آی سینما ، بسیاری از مخاطبان فیلم‌های سینمایی پس از انتشار خبر پایان یافتن فیلمنامه «لاتاری»، منتظر ساخت اولین فیلم اجتماعی محمد حسین مهدویان و نمایش آن در جشنواره فیلم فجر امسال هستند. روزنامه «صبح نو» امروز مدعی شد که شورای پروانه ساخت با تولید فیلمنامه «لاتاری» مخالفت کرده است. این روزنامه در بخش‌هایی از خبر خود نوشته که قاچاق جنسی زنان ایرانی به کشورهای عربی موضوع اصلی فیلمنامه‌ای است که اخیرا مهدویان و امینی نگارش آن را به پایان رسانده‌اند.

یک منبع نزدیک به شورای پروانه ساخت به آی سینما می‌گوید در جلسه شورای پروانه ساخت که پیش‌تر برگزار شد، برخی اعضای این شورا با بررسی فیلمنامه به موضوع  حساسیت برانگیز این فیلم اشاره کرده و خواهان اصلاح بخش‌های زیادی از این فیلمنامه شده‌اند.

این منبع که مایل به ذکر نامش نیست، می‌گوید برخی از اعضای شورا برای حل مشکلات فیلمنامه «لاتاری» و صدور پروانه ساخت آن خواسته‌اند مهدویان در پذیرش اصلاحیه‌ها «سعه صدر» داشته باشد تا با بررسی مجدد این فیلمنامه بتواند پروانه ساخت را دریافت کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.