رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟ پاسخ این سوال را در این مطلب جستجو کنید. در اینجا راه دی اکتیو موقت اینستاگرام با گوشی را به صورت تصویری آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ اگر می خواهید برای مدتی از برنامه اینستاگرام استفاده نکنید و به صورت موقت از صفحه خود خارج شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب پیش رو را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

 

اینستاگرام برنامه ای سرگرم کننده و مهیج در میان سایر اپلیکیشن ها برای اکثر گروه های سنی به شمار می آید. بسیاری از افراد روزانه وقت زیادی را در این برنامه سپری می کنند و ویدیو ها و عکس های خانوادگی،‌دوستان و بلاگرهای محبوبشان را تماشا و لایک می کنند. اما ممکن است، استفاده زیاد از این برنامه برای برخی از افراد آسیب زا باشد و آن ها را از کار و زندگی بیاندازد. از این رو آنها تمایل پیدا می کنند تا برای مدتی از این برنامه خارج شوند و زمانشان را در دنیای واقعی بگذارنند.

در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟ اما قبل از هر چیزی نیاز داریم بدانیم که دی اکتیو کردن یعنی چه؟ و آیا به معنای حذف کامل برنامه است یا موقت؟ با ما همراه باشید.

دی اکتیو اینستاگرام یعنی چه؟

دی اکتیو اینستاگرام راهی برای غیرفعال کردن صفحه تان به صورت موقت است و این امکان را به شما میدهد که هر زمانی که مایل بودید، دوباره از اکانت قبلیتان استفاده کنید و دیگر نیاز به ساخت اکانت جدید نداشته باشید.

با دی اکتیو کردن صفحه اینستاگرامی تان، پست ها، هایلایت ها، دایرکت ها، لایک ها و کامنت هایتان حذف نمی شوند و به محض بازگشت همه ی این موارد را در دسترس دارید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که تنها یک بار در هفته می توانید از قابلیت دی اکتیو کردن اینستاگرام استفاده کنید و همینطور بعد از دی اکتیو کردن نمی توانید بلافاصله پیجتان را برگردانید و نیاز دارید تا بیست و چهار ساعت صبر کنید.

بعد از دی اکتیو کردن نام پیج شما برای چند ساعتی به instagrammer تغییر میکند و پس از آن به صورت کلی حذف می شود و با سرچ آیدی تان ممکن است پیام user not found مواجه شوید. در ادامه نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام

با آموزش تصویری دی اکتیو کردن اینستاگرام همراه باشید.

مرحله اول

ابتدا باید به سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com مراجعه کرده و وارد صفحه خود شوید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید گزینه forgot password را بزنید و رمز خود را بازیابی کنید.

چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

مرحله دوم

پس از اینکه وارد صفحه شخصیتان شدید، به قسمت edit profile بروید.

چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

مرحله سوم

به قسمت پایین صفحه بیایید و روی گزینه temporarily disable my account را انتخاب کنید.

چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

مرحله چهارم

در این مرحله دلیل اخراج شدن را با گزینه something else انتخاب کرده و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس گزینه temporarily disable account را انتخاب کنید.

چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

امیدواریم از مطلب ” چطور اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟ ” لذت برده باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. عطر و ادکلن می گوید

    باتشکر از اطلاعاتتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.