رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چطور رنگ فونت واتس اپ را تغییر دهیم؟

واتس اپ به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و ویژگی‌های جدیدی برای افزودن به پیام‌های شما وجود دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب، از مدت‌ها قبل امکان نوشتن متن به صورت پررنگ یا ایتالیک یا ارسال GIF یا استیکر وجود داشت، اما نوشتن پیام‌های واتس اپ با رنگ فونت متفاوت هنوز به صورت بومی امکان پذیر نیست.

این کار را می‌توان از طریق برنامه‌های شخص ثالث انجام داد و ما دقیقاً نحوه تغییر رنگ فونت واتس اپ را در اینجا توضیح می‌دهیم. تعدادی از برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد که می‌توانید برای رسیدن به این هدف دانلود کنید، مانند ‘Color Texting Messenger’، ‘Cool Fonts For WhatsApp And Text’ یا ‘WhatsBlue Text’. این برنامه‌ها معمولا رایگان هستند، اگرچه تبلیغات نیز وجود خواهد داشت.

به عنوان مثال، در برنامه «WhatsBlue Text»، گزینه «متن فانتزی» وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پیامی را تایپ کنید و سپس در قالب‌های مختلف، از جمله در متن آبی نشان داده می‌شود. سپس، شما فقط روی سبک یا رنگ مورد نظر خود کلیک می‌کنید و برنامه گزینه‌های مختلفی را برای استفاده از این متن به شما ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها به سادگی “WhatsApp” نام دارد. با کلیک بر روی اینجا، می‌توانید این پیام را برای مخاطبی در برنامه پیام‌رسانی ارسال کنید.

چگونه رنگ وضعیت WhatsApp خود را تغییر می‌دهید؟

وقتی نوبت به تغییر رنگ متن وضعیت WhatsApp شما می‌رسد، روند تقریباً یکسان است. در یک برنامه شخص ثالث مانند “WhatsBlue Text”، همان مراحل بالا را دنبال می‌کنید.

اما، هنگامی که روی گزینه “WhatsApp” کلیک می‌کنید، به جای انتخاب مخاطب برای ارسال پیام، روی “وضعیت من” کلیک کنید.

سپس می‌توانید رنگ پس‌زمینه وضعیت WhatsApp خود را تغییر دهید، که گزینه‌ای است که به صورت بومی در برنامه وجود دارد، و پس از اینکه از ظاهر آن راضی بودید، فقط دکمه «ارسال» را فشار دهید.

آیا راه دیگری برای تغییر رنگ متن در واتس اپ وجود دارد؟

بله، یک ترفند دیگر وجود دارد که می‌توان از آن برای تغییر رنگ فونت استفاده کرد. با این ترفند، شکلک‌های پرچم واتس‌اپ را برای کشور‌ها انتخاب می‌کنید که با حروف مورد نظرتان شروع می‌شوند، قبل از ضربه زدن به بک اسپیس و تنها حروف را به رنگ آبی باقی می‌گذارید. ویدئوی زیر نحوه انجام این کار را به شما نشان می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.