رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چه کسی جایگزین جانی دپ در «جانوران شگفت انگیز ۳» می‌شود؟

کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با بازیگر جایگزین جانی دپ در فیلم «جانوران شگفت انگیز ۳» است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، کمتر از یک هفته پس از اخراج جانی دپ از پروژه سینمایی «جانوران شگفت انگیز ۳»، کمپانی برادران وارنر به دنبال گزینه جدید رفت؛ گفته می‌شود این کمپانی با مدس میکلسن برای ایفای نقش به جای جانی دپ در حال مذاکره است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، میکلسن در فیلم و آثار تلویزیونی زیادی بازی کرده که شامل «هانیبال»، «دکتر استرنج»، و همچنین فیلم «کازینو رویال» از مجموعه فیلم‌های جیمزباند می‌شود. او به تازگی در فیلم سینمایی «یک دست دیگر» هم بازی کرده است.

فیلم سینمایی «جانوران شگفت انگیز ۳» توسط دیوید ییتس کارگردانی می‌شود. جود لا و ادی ردمین در نقش‌های اصلی این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. قرار بود جانی دپ در این فیلم، نقش شخصیت اصلی شرور به نام گریندوالد را بازی کند. دپ در فیلم دوم «جانوران شگفت انگیز» در سال ۲۰۱۸ نقش اصلی فیلم را بازی کرد. گریندوالد یک جادوگر خطرناک است که پیش از این کالین فارل هم نقش او را در سال ۲۰۱۶ بازی کرده است.

گفتنی است؛ شکایت جانی دپ از روزنامه «سان» به خاطر انتشار مقاله افشاگرانه درباره همسر آزاری‌اش به جایی نرسید و این بازیگر در دادگاه محکوم شد. پس از این اتفاق، کمپانی برادران وارنر از جانی دپ خواست از نقش خود در فیلم «جانوران شگفت انگیز ۳» استعفا دهد و جانی دپ نیز پذیرفت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.