چه گوشی هایی در سال ۲۰۲۲ عرضه می شوند؟

در این گزارش به مدل جدید برند‌های مختلف گوشی‌های ۲۰۲۱ و مدل پیش بینی شده ورژن ۲۰۲۲ آنها پرداخته شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی هوشمند فناوری پیچیده‌ای است که روزبه‌روز در برند‌های مختلف در حال توسعه است. در این گزارش به یادآوری برخی مدل‌های مختلف این فناوری که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و همچنین مدل پیش بینی شده ۲۰۲۲ آنها می‌پردازیم.

Oppo Peacock

اوپو قبلاً نمونه‌های اولیه تلفن تاشو را به نمایش گذاشته است. گمان می‌رود اوپو در حال آماده شدن برای راه اندازی دستگاهی به نام Oppo Peacock، یک گوشی تاشو جدید است. تاریخ عرضه این گوشی پیش بینی شده، اما بعید است که عرضه برای مصرف کنندگان باشد.

Xiaomi ۱۲

شیائومی، Mi را از نامگذاری گوشی خود حذف کرده، بنابراین دستگاه پرچمدار بعدی شیائومی ۱۲ خواهد بود. برخی شایعات مربوط به دوربین منتشر شده، اما گمان می رود که این گوشی در کنار آخرین عرضه اسنپدراگون در دسامبر ۲۰۲۱ عرضه شود.

Samsung Galaxy S۲۱ FE

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ FE آنطور که انتظار می‌رفت در سال ۲۰۲۱ عرضه نشد و به گفته برخی‌ها در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. می‌توانید انتظار داشته باشید که این گوشی با نمایشگر ۶.۴ اینچی و سیستم دوربینی مشابه Galaxy S۲۱+، یک مدل محبوب باشد.

Nokia X۵۰

اگرچه شایعات زیادی در مورد جایگزینی نوکیا ۹ PureView وجود دارد، اما در عوض نشان می‌دهد که نوکیا جدید ممکن است جایگزین نوکیا ۸.۳ با پنج دوربین و احتمالاً نوکیا X۵۰ نامیده شود. این گوشی می‌تواند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی، سخت افزار سری اسنپدراگون ۷۰۰ و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد.

Samsung Galaxy S۲۲ family

انتظار می‌رود خانواده دستگاه‌های سامسونگ گلکسی S۲۲ – S۲۲، S۲۲ Plus و S۲۲ Ultra در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شوند و از یک نمایشگر ۶ اینچی تا ۶.۸۱ اینچی استفاده کنمد. Ultra دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۱۲ برابر خواهد بود. همچنین ممکن است Exynos ۲۲۰۰ با پردازنده گرافیکی AMD برای این دستگاه‌ها در دسترس باشد.

Huawei Mate ۵۰ Pro

پیش بینی می شود هواوی میت ۵۰ پرو با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۸ اینچی بسیار بزرگ به بازار بیاید. گفته می‌شود که این دستگاه از Kirin ۹۰۰۰ پشتیبانی می‌کند. شایعات اکنون از عرضه این گوشی در مارس ۲۰۲۲ خبر می‌دهد.

Apple iPhone SE Plus

به محض معرفی آیفون SE ۲۰۲۰، شایعاتی در مورد یک مدل بزرگتر منتشر شد. با توجه به اینکه آیفون SE اساساً بدنه آیفون ۸ را به خود اختصاص می‌دهد، افرادی وجود دارند که می‌پرسند آیا یک مدل پلاس برای آیفون ۸ عرضه خواهد شد یا خیر.

Google Pixel Fold

اخبار مربوط به پیکسل تاشو اولین بار در سال ۲۰۱۹ ظاهر شد. شایعات زیادی راجع به این مدل منتشر شد، اما تاکنون هیچ اطلاعات درستی از این مدل تولیدی فاش نشده است. بنابراین این سوال ایجاد می‌شود که آیا ما واقعاً شاهد عرضه آن خواهیم بود یا خیر.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.