کادیلاک سلستیک وارد فاز تولید شد

خودروساز لوکس آمریکایی بالاخره پس از چند دهه حضور ضعیف، آماده بازگشت قدرتمند به دنیای سدان‌های لوکس است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، خودروساز لوکس آمریکایی بالاخره پس از چند دهه حضور ضعیف، آماده بازگشت قدرتمند به دنیای سدان‌های لوکس است. کادیلاک سلستیک نماینده آتی جنرال موتورز در رقابت سدان‌های لوکس خواهد بود که اکنون دوره آزمایش جاده‌ای آن آغاز شده است.

سدان لوکس و برقی کادیلاک در ابتدا به عنوان یک مدل مفهومی معرفی شد. با این حال سلستیک فراتر از یک مدل مفهومی برای کادیلاک بود، چرا که توسعه این خودرو تا زمان تبدیل به یک سدان برقی لوکس ادامه یافت. برخی المان‌های فانتزی مدل مفهومی نیز در این مدت اصلاح شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به سپرهای جلو و عقب اشاره کرد.

ویژگی خاص سدان لوکس و برقی کادیلاک در کابین این خودرو نهفته است، جایی که یک صفحه نمایش عریض ۵۵ اینچی به عنوان داشبورد این خودرو ایفای نقش می‌کند. این صفحه نمایش عریض مشخصه منحصر به فردی برای این مدل خواهد بود. علاوه برآن کادیلاک سلستیک به سیستم اولترا کروز مجهز است که این خودرو را به یکی از پیشرفته‌ترین اتومبیل‌های تولید شده در جهان تبدیل می‌کند.

دیگر ویژگی خاص کادیلاک سلستیک، پرده دیجیتالی است که به سرنشینان اجازه حفظ حریم خصوصی را می‌دهد. بنابراین سرنشینان سایر صندلی‌ها می‌توانند به تماشای فیلم بپردازند بدون آن‌که راننده قادر به مشاهده آن‌ها و محتوای در حال پخش باشد.

سومین ویژگی منحصر به فرد سدان لوکس و برقی کادیلاک به سقف این خودرو مربوط می‌شود. سقف سدان لوکس آمریکایی به طور کامل از شیشه و با فناوری ذرات معلق ساخته شده است. این سقف به چهار قسمت جداگانه تقسیم شده است و هرکدام از سرنشینان می‌توانند میزان شفافیت بالای سر خود را تنظیم کنند.

کادیلاک تاکنون جزئیات زیادی را در مورد این مدل افشا نکرده است. با این حال می‌دانیم که کادیلاک سلستیک براساس پلتفرم اولتیموم جنرال موتورز توسعه خواهد یافت. پیش از این کادیلاک لیریک و هامر برقی نیز براساس این پلتفرم توسعه یافته بودند. کادیلاک سلستیک هم‌اکنون در مرکز فناوری وارن در میشیگان به صورت دستی توسعه می‌یابد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.