کاشت مو در قزوین

امروزه کاشت مو یکی از اصلی ترین و پر متقاضی ترین عمل های زیبایی در بین آقایان تبدیل شده است. در این زمینه شهر قزوین به عنوان مرکز استان قزوین، به قطب اصلی کاشت و پیوند مو در ایران تبدیل شده است.

به گزارش اینتیتر، این شرکت با دارا بودن متخصصان و پزشکان متبحر توانسته است نام و آوازه خود را در بین استان ها و کشور های دیگر به گوش برساند و سالانه بالغ بر هزاران مسافر به جهت پیوند و کاشت مو در قزوین، به این شهر سفر کنند.

در این مقاله از وبسایت اینتیتر به بررسی کامل شرایط عمل کاشت مو در قزوین می پردازیم و ویژگی ها و مزایای این شهر را به جهت انجام عمل کاشت مو را بیان می کنیم.

کاشت مو در شهر قزوین

قزوین کجاست؟

شهر قزوین با دارا بودن مساحتی معادل ۱۳۲/۶۴ کیلومتر مربع و دارا بودن بیش از یک میلیون جمعیت، به عنوان مرکز استان قزوین شناخته می شود. این شهر با دارا بودن اقلیمی سرد به یکی از مراکز سردسیر کشور مبدل شده است و به همین سبب این هوای نسبتا سرد موجب شده است که رشد موها کمتر شده و موها بسیار زودتر خشک شوند و آسیب دیدگی در آن ها زودتر اتفاق بیفتد و همین امر سبب ریزش مو شود.

به همین منظور روزانه بر تعداد افرادی که علاقمند به زیبایی و کاشت مو در شهر قزوین هستند اضافه می شود. در این شهر مراکز و کلینیک های بزرگ و مجهزی برای کاشت و پیوند مو وجود دارند و با روش های مختلفی اقدام به کاشت و پیوند مو می کنند. در ادامه به چگونگی کاشت مو در قزوین می پردازیم.

چگونگی کاشت مو در قزوین

در شهر قزوین روش کاشت مو به شیوه ای است که متخصص مربوط با برداشت مو از بانک مو و انتقال مقادیری از آن موها به ناحیه های کم پشت و تاس، عملیات کاشت و زیبا سازی موها را انجام می دهند. عمل زیبایی پیوند مو در قزوین به درخواست مراجعه کننده به صورت تزریق بی حسی یا آرامش بخش است.

روشهای کاشت مو در قزوین

پیش از آنکه تصمیم به کاشتن مو بگیرید، لازم است در خصوص روش ها و شیوه های کاشت طبیعی مو آگاهی پیدا کنیم.

روش های کاشت مو در قزوین

پیوند و کاشت مو به روش FUT

یکی از تکنیک ها مرسوم و پرکاربرد روش های کاشت مو، روش fut است که پس از اعمال بی حسی موضعی، یک برش نواری شکل در پشت سر بیمار زده می شود (بانک مو) تا از بخش گرافت ها سالم و مقاوم هستند برداشته شود.

پس از برداشت گرافت ها، محل برداشت بخیه زده می شود و در مرحله آخر کاشت صورت می گیرد. از مزایای این تکنیک می توان به سرعت بالا در برداشتن گرافت ها و فولیکول ها، آسیب پذیری کمتر و هزینه پایین اشاره کرد. از معایب این نوع کاشت مو در قزوین، می توان به دوره نقاهت طولانی تر و ماندن جای زخم یا اسکار در بخش نواری اشاره کرد.

کاشت مو به روش FUE یا FIT

در این روش که بیشتر به قصد رفع مشکلات روش قبل ایجاد شده است، همانند روش FUT فولیکول ها از ناحیه بانک مو جدا شده و در نقاطی از سر که بدون مو است پیوندی شوند. تنها با این تفاوت که در این روش فولیکول ها به صورت واحدهای مجزا و جدا از هم بدون جداسازی لایه پوستی برداشته می شود.
این روش کاشت مو به مدت زمان بیشتری نیاز دارد و دقت و مهارت بسیار بالایی می طلبد. اما زخم یا اسکاری که در پشت سر و قیمت نواری پدید می آورد کمتر است و نیازی به بخیه هم نیست و مدت زمان بهبود هم بسیار کمتر است.

پیوند مو به روش SUT

روش سوم کاشت مو در قزوین، روش SUT می باشد. در این روش مراحل مشابه دو روش قبلی است اما در روش اس یو تی از دستگاههای فوق پیشرفته و کاملا اتوماتیک برای برداشتن و جداسازی فولیکول ها از ناحیه بانک مو استفاده می شود. به همین جهت میزان آسیب پذیری موها و ناحیه پوستی کمتر است و دقت عمل بیشتری را دارد.

از دیگر مزایای روش sut می توان به دوره نقاهت کم، بهبودی سریعتر نوار پشت سری، نبود جای زخم و اسکار از ابتدا عمل و …

کاشت مو طبیعی به روش ترکیبی

در این روش از دو تکنیک fit و Fue برای پیوند مو استفاده می شود. بدین صورت که برای نواحی که سر دچار طاسی است از شیوه Fut و بخش های جلو و پشت سر که به نسبت کم پشت تر هستند ار روش Fit استفاده می کنند.
در واقع یکی از مزیت های مهم تکنیک ترکیبی این است که موهای کاشته شده در این روش از مقدار و میزان تراکم بالاتری برخوردار هستند و مدت زمان انجام عمل به این روش کمتر و هزینه مقرون به صرفه تری دارد.

بهترین روش کاشت مو در قزوین کدام است؟

به طور کلی و با توجه به مزایا و معایبی که خدمت شما عزیزان عرض کردیم، روش ترکیبی fit و fut از مزایا و کارایی بالایی برخوردارند. علاوه بر آن این روش ترکیبی هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی خواهد شد.

عوامل موثر بر یک کاشت مو موفقیت آمیز در استان قزوین

پارامتر های متنوعی در میزان موفقیت و حصول نتیجه مطلوب از عمل پیوند مو در قزوین موثر و تاثیر گذار است که مهمترین آن ها به موارد زیر تقسیم می شود:

● میزان انباشتگی و انبوهی مو
● سن فرد
● نوع دستگاه و تجهیزات موجود در کلینیک
● شرایط جسمی و سلامتی فرد متقاضی
● تعداد و مقدار گرافت های لازم کاشت
● مهارت پزشک یا تکنسین متخصص

اقدامات و مراحل قبل از انجام کاشت مو در قزوین

اگر قصد کاشت و پیوند مو در قزوین به صورت کامل دارید باید نکاتی قبل از انجام مراحل کاشت انجام دهید تا سپس پزشک متخصص نسبت به عمل و پیوند مو شما اقدام کند.

مراجعه به کلینیک درمانی مناسب و حرفه ای

قطعا در وهله اول شما باید به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در قزوین بروید و پس از معاینات اولیه توسط پزشک متخصص اقدام به پیشروی در جهت مراحل عمل بروید. پیشنهاد ما به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو قزوین، کلینیک زیبایی فولیمو می باشد که در بخش های بعد به آن می پردازیم.

انجام آزمایشات اولیه یک هفته قبل از کاشت مو

پیش از جراحی پیوند مو در قزوین، نیاز است تا برخی از فاکتورهای اصلی خون فرد متقاضی مورد آزمایش قرار گیرد. اصول استفاده از آزمایشات قبل از عمل بیشتر به جهت شناسایی علائم بیماری است و همچنین به این دلیل است که در حین عمل یا بعد از آن مشکلاتی برای زیباجو پدید نیاید. فاکتور های مورد آزمایش به شرح زیر است:

CBC diff, FBS, PT, PTT, INR, HBS Ag, HCV Ab, HTLV1, HTLV2, HIV ab & ag, PCR

تعیین روز دقیق کاشت

بعد از بررسی های نهایی در خصوص آزمایشات و بررسی آن ها برای عمل پیوند وقت نهایی تنظیم می شود.

انجام رژیم غذایی و دارویی

سه روز قبل از عمل جراحی، زیبا جو باید از خوردن گوشت قرمز، تخم مرغ، آجیل، چای سبز، نوشیدنی های الکلی، دخانیات منع می شود.

اصلاح کردن محل مورد نظر

شب قبل از کاشت مو باید موها را به طور کامل و با شماره صفر کوتاه کنید و بعد از آن حمام رفته و خواب کافی داشته باشید.

استفاده از قرص های سفالکسین و ترنسید

۱۲ ساعت قبل از عمل جراحی، یک عدد از هر کدام از قرص ها را مصرف کنید و سپس ۶ صبح و به همین منوال تا سه روز قرص ها را میل کنید.

حضور در کلینیک کاشت مو قزوین

بعد از رعایت مراحل بالا نوبت به روز کاشت مو میرسد که باید ساعت ۷.۳۰ در کلینیک حاضر شوید و خودتان را به پرسنل معرفی نمایید.

هزینه عمل کاشت مو در قزوین

فاکتور های متعددی در مشخص کردن هزینه عمل کاشت مو در قزوین تاثیر گذار هستند، یکی از اصلی ترین عوامل می تواند هزینه کلینیک انتخابی، روش مورد استفاده در جراحی پیوند طبیعی مو، مقدار و میزان گرافت های پیوند داده شده روی پوست سر، میزان و مقدار تراکم مو و …

بهترین کلینیک کاشت مو در قزوین

یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در قزوین، کلینیک زیبایی فولیمو می باشد، این کلینیک با دارا بودن بیش از هزاران عمل کاشت مو موفقیت در سال توانسته است در یک دهه اخیر رضایت مشتریان بسیاری جلب کند و سهم عظیمی از کاشت مو در شهر قزوین را به خود اختصاص دهد.

روش های کاشت مو در قزوین

این کلینیک کاشت مو با دارا بودن برترین پزشکان متخصص و دستگاه های پیشرفته توانسته است در بین مردم قزوین بسیار محبوب و معروف شود همچنین گروه فولیمو خدمات خود را در شهر های بزرگ کشور نظیر کاشت مو در مشهد، تهران و اصفهان و… انجام می دهد.

اقدامات و مراقبت های لازم بعد از عمل پیوند مو

پس از پیوند و کاشت طبیعی مو باید یکی از موارد را جهت بهبود هرچه بیشتر و بهتر انجام دهیم. که در ادامه به آنها می پردازیم.

● از کمپرس یخ جهت کاهش درد و تورم استفاده کنید.
● به مدت یکماه از تحرکات و فعالیت های ورزشی سنگین خودداری کنید.
● به هنگام خواب و به جهت کاهش درد های ناشی از بخیه ها و پانسمان سر، زیر سر خود دو بالش بگذارید.
● داروهای مسکن و تجویز شده توسط پزشک متخصص را حتما مصرف کنید.
● از خاراندن یا ماساژ دادن پوست سر و صورت خودداری کنید.
● مایعات و میوه و غذاهای فیبردار و مغذی جهت بهبود سریع و تقویت بدن مصرف کنید
● از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی شدیدا خودداری نمایید.

کلام پایانی

با انجام کاشت مو در قزوین می توانید از شر طاسی و کم پشتی موهای خود به طور دائم خلاص شوید و زیبایی و جوانی خود را مجدد به دست آورید. در پایان از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.