کانکس خودرویی – خرید کانکس خودرویی از مامیس کانکس

کانکس خودرویی یک نوع سازه از قبل ساخته است که امکان حمل و نقل یا جا به جایی را دارد و می توان آن را با ماشین شخصی حمل کرد. بنابراین یک سوئیت کوچک با تمام امکانات محسوب می شود. همچنین متقاضیان با خرید یا اجاره این نوع کانکس ها می توانند تمام مایحتاج مسافرت را با خود حمل کنند.

به گزارش اینتیتر، سپس جهت اسکان در شب از فضایی امن بهره ببرند. در نتیجه متقاضیان کانکس های متحرک به آسانی و با کمترین هزینه قادر به مسافرت های متعدد می باشند. البته قصد ما در این مقاله این است که شما را با مهم ترین مزیت های این مدل و بهترین تولید کننده کانکس آشنا کنیم و شرایط خرید آن را توضیح دهیم.

مهم ترین مزایای کانکس خودرویی کدامند؟ 

همانند دیگر محصولات شرکت مامیس این نوع از کانکس ها دارای یک سری مزیت های بسیار خوب و عالی نسبت به دیگر سازه ها و البته محصولات تولید شده توسط رقبا است.

سیار بودن کانکس خودرویی 

کانکس خودرویی یک سازه متحرک بوده که با کمک چرخ و رینگ در اندازه های مختلف می تواند در گونه شرایط جاده ای حرکت نماید. همچنین به دلیل اتصالات اسکلتی از استحکام بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب برای سفرهایی با مسافت زیاد می باشد.

سرعت در تولید و بهره برداری 

از دیگر مزایای کانکس خودرویی این است که اکثر آن ها از پیش ساخته شده و آماده می باشند که به عنوان کانکس پیش ساخته نیز شناخته می شوند. درنتیجه بعد از سفارش می توانید در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. همچنین جهت استفاده از آن به آماده سازی ویژه ای نیاز ندارید. بنابراین به سرعت آماده استفاده و بهره برداری خواهد بود.

مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی

شما زمانی که خواهان یک مسافرت مفرح هستید، به وسایل حمل و نقلی مانند:

  • ماشین شخصی
  • اتوبوس
  • هواپیما
  • قطار
  • و…

نیاز پیدا می کنید. حال هرچه مسافت بیشتر شود، کاربرد اتومبیل شخصی کاهش می یابد. زیرا برای اسکان در طول شب به مکان های مختلف احتیاج دارید و باید هزینه گزافی پرداخت نمایید. در نتیجه استفاده از یک کانکس خودرویی، اقامت شما را در یک سوئیت کوچک با اکثر امکانات فراهم می نماید. در این سازه شما علاوه بر حساس آرامش و امنیت، هزینه کمتری را هم پرداخت می کنید. همزمان نیز از خودروی خود برای مسافرت های طولانی مدت استفاده می نمایید.

امکان سکونت موقت

کانکس خودرویی دارای فنر و جک می باشد که می توان در هر جایی آن را به شکل ساکن نگه داشت. سپس در فواصل متعدد سفر و در مکان مدنظر اسکان نمود. البته در این سازه ها می توان همانند اتاق شخصی، احساس آرامش و راحتی داشت و اکثر نیازهای خود را تامین کرد.

قابلیت ترمیم و بازسازی 

قابلیت ترمیم و بازسازی سازه با هزینه کم، یکی دیگر از مزیت های کانکس خودرویی است. حال اگر قسمتی از سازه در بخش داخلی یا خارجی به تعمیر یا تعویض نیاز داشته باشد، به آسانی جدا می شود. سپس با هزینه پایین تعمیر یا تعویض می گردد.

خرید کانکس خودرویی

کانکس خودرویی

کانکس خودرویی از ترکیب تجهیزات متفاوت و مصالح مختلفی ساخته شده که بایستی هنگام خرید به آن ها توجه کرد. زیرا تغییر در یکی از این موارد و یا تغییر در کیفیت هر کدام تاثیر زیادی بر قیمت و طول عمر سازه می گذارد. بنابراین هنگام خرید هر محصولی مانند کانکس ساندویچ پانل یا دیگر کانکس های تولیدی شرکت مامیس بایستی موارد زیر را در نظر گرفت.

نوع شاسی

به طور معمول شاسی کانکس خودرویی از تیر آهن ساخته شده که نمره تیر آهن روی آن قید می شود. البته در شرایط دیگر به شکل دور کلاف یا دو قید موازی در قسمت کف کار شده اجرا می گردد. همچنین در کانکس های پیش ساخته بسته به کیفیت از انواع تیرآهن با نمره های ۱۲,۱۴,۱۶,۱۸ استفاده می شود. ناگفته نماند در اکثر کانکس ها با قیمت پایین قوطی بجای تیرآهن مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع اسکلت

اسکلت کانکس خودرویی از پروفیل آهنی به شکل اتصال با جوش الکتریکی ساخته می شود. البته بایستی ضخامت آهن پروفیل و مقطع آن مشخص گردد. برای مثال اگر ابعاد پروفیل ۴۰*۴۰ mm باشد، ضخامت آن ۲mm می شود.

فروش کانکس خودرویی

شما به آسانی می توانید پروسه خرید و فروش کانکس خودرویی را به اجرا در آورید. البته زمان خرید این سازه بایستی بسته به نیاز خود، نوع مورد نظر خریداری نمایید.
نکته قابل توجه در زمینه مورد نظر این است که بعد از خرید و استفاده از این نوع سازه می توانید آن را به فروش برسانید. شاید شما نتوانید کل سرمایه اولیه را حفظ نمایید، ولی باز قسمت انبوهی از آن را باز می گردانید. این عمل برای افرادی که از این سازه ها در کوتاه مدت استفاده می کنند، مفید است. زیرا علاوه بر بهره مندی از کانکس، بیشتر سرمایه نیز حفظ می شود. همچنین مشورت با یک متخصص در حوزه فروش کانکس پروسه را برای شما آسان می نماید.

کانکس خودرویی

قیمت کانکس خودرویی

قیمت کانکس خودرویی به ویژگی ها و ابعاد آن بستگی دارد. اکثر خریداران کانکس را با توجه به طول آن می شناسند. همچنین متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساخت این نوع کانکس ها می تواند کاملا متفاوت باشد. درنتیجه بر قیمت محصول تاثیر می گذارد. البته قیمت کانکس نو با کانکس دست دوم فرق می کند. از دیگر متریال های تاثیر گذار بر قیمت این سازه به شرح زیر می باشد:

  1. کاربری کانکس
  2. تعداد محورها
  3. تعداد چرخ ها
  4. امکانات رفاهی موجود در کانکس
  5. نوع انرژی مصرفی در کانکس و منبع تامین کننده آن

نتیجه گیری

اکثر گردشگران و توریست ها هنگام سفر از کانکس خودرویی که به عنوان یک کمپ پیش ساخته محصوب میشود استفاده می کنند. این سازه های چرخ دار متحرک از طریق یک مالبند به ماشین متصل می شوند. همچنین ساختار داخلی آن ها کاملا منحصر به فرد بوده که به شکل فشرده فضایی استاندارد را برای اقامت کوتاه مدت ایجاد می نماید. این نوع کانکس یکی از محبوب ترین ماشین آلات و وسیله نقلیه در سفر محسوب می شود. زیرا به صورت یکجا و کمپ یا کاملا جداگانه از طریق خودرو جا به جا می گردد. کانکس ماشینی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود تا پاسخگوی مسافت های طولانی باشد.

کانکس خودرویی یک سازه فلزی بوده که به نام های کانکس مسافرتی،Portable Conex یا Caravan Conex شناخته می شود. سپس در کنار وسایل نقلیه مورد استفاده قرار گرفته تا در ساعات مختلف روز، فضایی امن در مقابل حوادث طبیعی فراهم کند. همچنین امکانات داخلی این سازه شامل سرویس بهداشتی، آشپزخانه و فضایی جهت استراحت و خواب با تختخواب تاشو می باشد. کانکس ماشینی بسته به نوع طراحی، ثابت یا متحرک بودن و سفارش کارفرما در اندازه و ابعاد مختلف ساخته می شود.

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.