رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن تنها با اضافه کردن این ۲ ادویه به قهوه

تقریباً مواد بی‌پایانی وجود دارند که می‌توانید به قهوه‌تان اضافه کنید تا آن را دلچسب تر کنید یا فقط نوشیدنی صبحگاهی‌تان را کمی جالب‌تر کنید. اما همه آنها سالم نیستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، اگر در تلاش برای کاهش وزن باشید، متخصصان سلامت مانند متخصصان تغذیه در مورد بسیاری از افزودنی‌های محبوب مانند شکر، شیرین‌کننده‌های مصنوعی و خامه‌های با قند بالا هشدار می‌دهند. با این حال، چند ماده وجود دارد که می تواند با افزایش سوخت و ساز به کاهش وزن شما کمک کند. همانطور که مشخص است، دارچین و زردچوبه می توانند قهوه شما را خوشمزه و سالم کنند.

دارچین

اگر میل به شیرینی دارید، لزوما مجبور نیستید تمام هوس های خود را به خاطر کاهش وزن کنار بگذارید. در حالی که قطعا باید مصرف نوشیدنی های شیرین و خامه های طعم دار را کاهش دهید، دارچین یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید بدون اینکه خود را در معرض خطر افزایش وزن قرار دهید به فنجان قهوه صبحگاهی خود اضافه کنید. در واقع، کارشناسان می گویند این ادویه خوشمزه واقعا می تواند سوخت و ساز شما را افزایش دهد. قهوه سیاه فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما دارچین می تواند به بهبود آن کمک کند. اگر دارچین را به قهوه اضافه کنید، می تواند قهوه را حتی سالم تر کند. درواقع دارچین پاسخ انسولینی را بهبود می بخشد. فواید ضد التهابی این ادویه می تواند به کاهش سریع وزن کمک کند. کاهش التهاب در بدن تأثیر ارتباط مستقیمی با پیشگیری یا کاهش چاقی و وزن کلی بدن دارد. با کاهش التهاب، بدن شما می تواند کالری را با سرعت کارآمدتری بسوزاند.

زردچوبه

اگر صحبت از ضد التهاب و کاهش وزن شد، یک ادویه دیگر برای مبارزه با التهاب وجود دارد که می توانید هر روز آن را به قهوه خود اضافه کنید: زردچوبه. این ادویه با رنگ روشن حاوی یک ماده ضد التهابی به نام کورکومین است که برای افزایش سوخت و ساز شما کارآمد است. این ادویه‌ها اثر گرمازایی روی بدن دارند و باعث می‌شوند بدن گرمای بیشتری تولید کند و در نتیجه کالری بیشتری بسوزاند.پ

زردچوبه به طور خاص مملو از آنتی اکسیدان هایی است که می تواند به شما کمک کند به وزن هدف خود برسید. خواص آنتی‌اکسیدانی زردچوبه می‌تواند به کاهش مقاومت به انسولین، قند خون، سطح کلسترول و سایر شرایط متابولیک ناشی از چاقی کمک کند. بنابراین داشتن یک سبک زندگی سالم به این معنا نیست که باید قهوه خود را بدون طعم اضافی مصرف کنید. در واقع، اضافه کردن دارچین و زردچوبه به لیوان خود، هر روز صبح به شما در این راه کمک می کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.