رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کتابی دیگر برای دوست داران کتاب «خرده عادت ها»

خلقِ زندگی دلخواه‎تان شاید کمی ترسناک به ‌نظر برسد. اما می‌دانید چه چیزی از آن هم ترسناک‌تر خواهد بود؟

به گزارش اینتیتر به نقل از آخرین خبر، پشیمانی. روزی که در حال کشیدنِ نفس‌های آخرمان هستیم و دیگر هیچ‌یک از نظرهای دیگران و ترس‌های‎مان اهمیتی ندارند، فقط این مهم خواهد بود که چطور زیسته‌ایم. از کسی که دوست ندارید موعظه‌تان کند، انتقاد نشنوید. اگر قضاوت‌های ناعادلانه‌ درباره‌ی خودتان را نادیده نگیرید، هرگز پتانسیل واقعی خود را کشف نخواهید کرد. اجازه ندهید انتظار و نظرِ دیگران زندگی شما را هدایت کند یا به نابودی بکشاند.

بی حد و مرز

مغزتان را بهبود دهید، همه‌چیز را سریع‌تر یاد بگیرید، و بهترین شکل از زندگیِ خود را بیابید

جیم کوییک

ترجمه‎: پگاه فرهنگ‌مهر

تعداد کمی از ما می‌دانیم که با استفاده از چند روشِ عملی می‌‌توانیم مغزمان را ارتقا دهیم و بر توانایی یادگیری خود بیفزاییم. بیش‎ترمان آگاه هستیم که با ورزش و رژیم غذایی مناسب می‌توانیم سلامت قلب‎مان را بهبود دهیم، اما بسیاری‌ از ما نمی‌دانیم که می‌توانیم مغزمان را هم تا حد زیادی بهبود دهیم و به این صورت زندگیِ خود را بهتر کنیم.

ما در دنیای فناوری متولد شده‌ایم و هیچ‌چیز مهم‌تر از سلامت و کارایی مغزمان نیست، مغزی که همه‌چیزِ زندگی‌مان را کنترل می‌کند. یادگرفتنِ تفکیکِ داده‌ها و ابداع روش‌ها و مهارت‌های جدید برای رشد در جهانی آشفته در دریای متلاطم اطلاعات، برای بقا در قرن بیست‌ویکم ضروری است. توانایی یادگرفتنِ سریع‌تر و آسان‌تر موجب می‌شود هر چیز دیگری در زندگی ممکن شود و این یعنی بهترین زمان است که مغزتان را هم مانند بدن‎تان پرورش دهید. همان‌طور که به بدنی سالم نیاز دارید، به مغزی انعطاف‌پذیر و قدرتمند و پرانرژی هم نیاز دارید. شغلِ جیم همین است؛ او مربیِ خصوصیِ بهبودِ عملکرد مغز است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.