کدام کشورها بهترین جاده‌های جهان را دارند؟ + اینفوگرافی

گزارش جدید رقابت جهانی انجمن جهانی اقتصاد، این امکان را به شما می‌دهد تا کشورهایی که بهترین کیفیت جاده‌ها و ارتباطات راه را در اختیار دارند، با یکدیگر مقایسه کنید.

اینتیتر-راضیه مومنی، طبق این گزارش، سنگاپور دارای بهترین کیفیت جاده جهان است و پس از آن سوئیس و هلند به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. هنگامی که صحبت از گستردگی و شرایط جاده‌ها به میان می‌آید، این کشورها دارای امتیازات برابر نیستند و همه امتیازات بین بازه ۶.۲ تا ۷ قرار دارند.

با این وجود، اما این کشورها در شاخص اتصال جاده‌ها به یکدیگر، به صورت قابل قبولی عمل نمی‌کنند. نکته جالب اینجاست که سنگاپور در این فهرست گنجانده نشده است، اما سوئیس و هلند به ترتیب دارای رتبه‌های ۴۰ و ۲۴ هستند.

ایالات متحده، در رتبه‌بندی جاده‌ها از نظر کیفیت و شاخص اتصال جاده در رتبه ۱۱، قرار دارد و پس از آن اسپانیا و عربستان سعودی، به ترتیب در رده رتبه ۱۳ و ۳۰ قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر، فرانسه تنها کشوری است که در هر دو لیست قرار دارد و رتبه هفتم در رده‌بندی جاده‌ها و همچنین، رتبه ۹ در رده‌بندی ارتباطات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

حال سؤال اینجاست که در کدام کشور می‌توانیم بهترین جاده‌های جهان پیدا کنیم؟ این همه به تعریف شما بستگی دارد! سنگاپور، ایالات متحده و یا شاید حتی فرانسه.

اینفوگرافی زیر اطلاعات جالبی در این خصوص را ارائه می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.