داستان کشته شدن مهرداد ملک در قزوین چه بود؟

ماجرای کشته شدن مهرداد ملک در استان قزوین را در این خبر دنبال کنید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ جزئیات کشته‌ شدن فردی به نام مهرداد ملک از زبان معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین را در ادامه می خوانید.

بر اساس گزارش تسنیم، ابوالحسن کبیری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین درباره جزئیات کشته‌ شدن فردی به نام مهرداد ملک گفت: ماجرا از این قرار است که نیروهای انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه سرنشینان خودرو متوجه حضور خودروی نیروی انتظامی می‌شوند، اقدام به فرار می‌کنند و هر چه‌قدر هم نیروی انتظامی به آنها فرمان ایست می‌دهد، خودروی خود را متوقف نمی‌کنند و از روستای دیال‌آباد به سمت باغات روستای جوهرین فرار می‌کنند.

کبیری ادامه داد: در اینجا وقتی خودروی نیروی انتظامی در تعقیب و گریز به خودروهای این ۲ نفر نزدیک می‌شود، راننده خودرو دنده عقب می‌گیرد و خودروی خود را به جلوی خودروی نیروی انتظامی می‌کوبد تا چراغ‌های خودروی نیروی انتظامی را خرد کرده و مانع تعقیب آنها شود.

وی یادآور شد: در این هنگام ماموران نیروی انتظامی اقدام به شلیک تیرهوایی و فرمان ایست می‌کنند، اما این خودرو توقف می‌کند و بعد هم با تفنگ شکاری به خودروی نیروی انتظامی شلیک می‌کنند که نیروی انتظامی مجبور به پاسخ می‌شود و چند تیر به سمت خودروی در حال فرار شلیک می‌کند و در نهایت خودرو به سمت باغات سمت روستای جوهرین متواری می‌شود.

معاون امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه راننده خودرو متواری ساعتی بعد دوست خود (مهرداد ملک) را به بیمارستان شفای تاکستان منتقل می‌کند، گفت: بعد از انتقال مهرداد ملک به بیمارستان او در اثر جراحت و خون‌ریزی فوت می‌کند. کادر بیمارستان هم موضوع را به نیروی انتظامی اعلام می‌کنند و بعد از بررسی نیروی انتظامی فردی که مهرداد ملک را به بیمارستان آورده شناسایی و مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

کبیری افزود: بعد از بازرسی از منزل این فرد انجام شده هم اسلحه کشف می‌شود. در حال حاضر هم موضوع در حال بررسی انتظامی و قضایی است و بعد از مشخص شدن جزئیات درباره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.