کشورهایی که پرسرعت‌ترین اینترنت را دارند + اینفوگرافی

ترین ها عموما جذابند، آن هم وقتی پای سرعت اینترنت در میان باشد! چند سالی هست که خوشبختانه سرعت اینترنت موبایل در کشور ما نیز به حد خوبی پیشرفت داشته است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، میانگین سرعت اینترنت موبایل ما هنوز پایین است. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم پرسرعت ترین اینترنت موبایل دنیا متعلق به چه کشوری است؟

طبق اینفوگرافیک، نروژ بیشترین سرعت اینترنت گوشی موبایل را دارد و آمریکا پس از فرانسه، اسپانیا و آلمان در جایگاه ۴۳ ام کشورها با پرسرعت ترین اینترنت قرار دارد. احتمالا شما هم به دنبال نام کره جنوبی می گردید که جز اولین کشورهای ارایه کننده شبکه ۵G مخابراتی هم خواهد بود اما گویا در این بررسی در رتبه اول تا پنجم قرار نمی گیرد.

تصویر کشورهایی که بیشتر سرعت دانلود اینترنت موبایل را دارند نشان می‌دهد. نروژ با سرعت دانلود ۶۷.۱۷ مگابیت بر ثانیه در جایگاه اول قرار دارد. ایسلند با فاصله‌ بسیار کم (۶۷.۰۵ مگابیت) نسبت به نروژ دومین کشور دارای پرسرعت‌ترین اینترنت است. ایالات متحده آمریکا با فاصله بسیار زیادی در جایگاه ۴۳ این لیست قرار دارد و سرعت دانلود اینترنت موبایل در این کشور ۳۰.۴۹ مگابیت بر ثانیه است.

شما از چه اپراتور موبایلی استفاده می کنید و رکورد سرعت اینترنت موبایل چقدر است؟ به صورت میانگین چطور؟ راضی هستید؟

کشورهایی که پرسرعت‌ترین اینترنت را دارند

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.