رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کلاب هاوس با قابلیت Wave Bar امکان نمایش کاربران آنلاین را فراهم کرد

پلتفرم صوتی کلاب هاوس به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه‌های موبایل خود منتشر کرده که قابلیت Wave Bar را معرفی می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، با وجود آن، کاربران نوار جدیدی را در بالای صفحه اپلیکیشن مشاهده خواهند کرد که دوستان آنلاین را به آن‌ها نشان می‌دهد، بنابراین به راحتی می‌توان با دیگران تعامل داشت. با آپدیت جدید، کاربران می‌توانند از نوار جدید دوستان آنلاین خود را به صورت مستقیم به یک اتاق گفتگو صوتی دعوت کنند. همانطور که کلاب هاوس در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، با این روش اتاق‌های گفتگو صوتی اجتماعی به جای خصوصی باز خواهد شد که سایر افراد نیز می‌توانند در آن حضور داشته باشند. با این حال، گزینه‌ای برای قفل سریع و خصوصی کردن مکالمه نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

کلاب هاوس همچنین در رابط اتاق‌های صوتی تغییراتی را ایجاد کرده تا کاربران دوستان آنلاین خود را از آن قسمت نیز شناسایی کنند. درست مانند صفحه اصلی، از این قسمت نیز می‌توان سایر افراد را به اتاق‌های دیگر دعوت کنید.

در وبلاگ خود، کلاب هاوس توضیح می‌دهد که با ایجاد چنین ویژگی‌های جدیدی قصد دارد پیدا کردن سریع و شروع صحبت با دوستان قدیمی و همچنین پیدا کردن دوست‌های جدید را برای کاربران ساده‌تر کنند. همچنین ظاهرا این ویژگی به صورت آزمایشی در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته است، بنابراین بر اساس بازخورد کاربران ممکن است در آینده حذف شود.

از جمله ویژگی‌های مهمی که اخیرا به پلتفرم صوتی کلاب هاوس اضافه شده بود می‌توان به قابلیت چت متنی اشاره کرد تا کاربران علاوه بر گفتگوی صوتی زنده، همانند اسکایپ و زوم از طریق پیام متنی نیز با یکدیگر تعامل داشته باشند. از سویی دیگر، کاربران نسخه وب نیز اکنون می‌توانند به گفتگوهای صوتی این پلتفرم گوش دهند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.