کلاس‌های دوره ابتدایی در سال تحصیلی جدید حضوری است؟

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی آموزش دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی پیش‌رو گفت: در این ارتباط تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، دکتر رضوان حکیم زاده روز پنجشنبه در حاشیه گردهمایی کیفیت بخشی طرح و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی استان گیلان با نگاه عاشورایی اظهار داشت: قطعا در آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط موجود، هر تصمیمی که ستاد ملی کرونا بگیرد، تابع آنان تصمیمات هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به طرح تثبیت یادگیری گفت: حدود یک میلیون دانش آموز دوره اول و دوم ابتدایی کشور در پایگاه های تابستانی، دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را می گذرانند.

حکیم زاده دانش آموزان اول ابتدایی که در درس های فارسی و ریاضی و دوم که در درس های فارسی، ریاضی و علوم نتابج قابل قبول و نیاز به تلاش را کسب کرده اند در بیش از ١٧ هزار پایگاه تابستانی در سراسر کشور دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را می گذرانند.

وی با بیان اینکه این دوره ها در سراسر کشور با جدیت دنبال می شود، افزود: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش دانش آموزانی که دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را با موفقیت به پایان برسانند، نتایج آنان در این طرح، جایگزین نتیجه کارنامه خرداد آنان می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید پیش رو در نظر داریم تا با استفاده از فضای فراهم شده و مهارت های معلمان در استفاده از فضای مجازی، محیط های یادگیری را تنوع ببخشیم و به سمت یادگیری ترکیبی و استفاده از ٢ فضایی به سمت آموزش و یادگیری برویم.

وی اطهار داشت: در این ارتباط برنامه هایی مانند طرح خوانا “ارتقاء مهارت خواندن” ، نوشتن و صحبت کردن در کنار آداب زندگی و مهارت های برنامه ریزی از جمله برنامه های مهم سال تحصیلی جدید است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.