رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کلاهبرداری ساپینتو از علی منصور و گل‌محمدی!

بر خلاف رویه استقلال در طول سال‌های گذشته، آبی‌ها این فصل هدیه رقبا را باز می‌کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، پس از گل دقیقه آخری محمد کریمی به پرسپولیس و از دست رفتن حداقل امتیاز خانگی برای سرخ ها، همه نگاه ها به خوزستان و دیدار حساس استقلال مقابل فولاد بود.

در قالب هفته بیست و سوم لیگ برتر شاگردان گل محمدی و مورایس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با تک گل دقیقه آخری محمد کریمی سه امتیاز حساس این فینال زود هنگام را از آن خود کرد.

شاید نتیجه ایده آل برای استقلالی ها در این بازی سرنوشت ساز تقسیم امتیازات بود اما شکست خانگی پرسپولیس به عنوان یکی از اضلاع مثلث قهرمانی هم نمی توانست خبر بدی برای شاگردان ریکاردو ساپینتو باشد.

استقلال که طی سال های گذشته همواره به فرصت سوزی مشهور بود و از لغزش رقبا بهره کافی نمی برد، امسال با سرمربی پرتغالی اش ثابت کرد تخصص خوبی در جبران اختلاف حتی هشت امتیازی با صدر را دارد و این بار نیز برای سبقت از رقیب دیرینه خود باید به مصاف منصوریانی می رفت که به تازگی جایگزین جواد نکونام روی نیمکت تیم فولاد شده بود.

حساسیت های این دیدار فولاد آرنا را پس از مدت ها مملو از تماشاگر کرد تا جایی که آن دسته از هوادان فولاد هم که احتمالا منصوریان را گزینه مناسبی برای جانشینی نکونام نمی دانستد و در نخستین بازی خانگی تیم محبوبشان مقابل ملوان به انتقاد از انتخاب هیئت مدیره پرداخته بودند، یکپارچه به تشویق قرمز پوشان مشغول شدند.

البته بخش قابل توجهی از استادیوم اختصاصی تیم فولاد هم توسط استقلالی هایی اشغال شده بود که این روز ها حسابی از عملکرد ساپینتو و‌ شاگردانش لذت می برند و امیدوار به دفاع از عنوان قهرمانی هستند.

مرد پنجاه و چند ماهه نیمکت استقلال اما این بار با ظاهری متفاوت و جذاب پای به محدوده اختصاصی مربیان در کنار زمین چمن گذاشته بود. مو های بلند و بیرون زده از کلاه نقاب دار به همراه یک بارانی گران قیمت همه توجه ها به خصوص کارگردان تلویزیونی را به خودش جلب کرده بود.‌ کلاهی که البته مثل افراد داخل زمین هرگز از موقعیت امنی برخوردار نبود و بار ها از سر سرمربی پرتغالی استقلال برداشته و یک بار هم به زمین کوبیده شد.

بارش باران که از اواسط نیمه اول شروع شد و تا پایان هم ادامه داشت، بطری های آبی که مدام به وسط زمین پرتاب می شدند و ترقه هایی که در طول بازی به صدا در می آمدند همگی باعث ‌شده بودند تا فولاد آرنا شب آرامی را پشت سر نگذارد.

آبی پوشان نهایتا با دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساندند موفق شدند زیر بمب باران فولاد آرنا سه امتیاز حیاتی این بازی حساس را کسب کنند تا مرد پر حرارت و شیک‌ پوش این روز های فوتبال ایران با پیروزی و‌ سبقت از یحیی گل محمدی به استقبال نوروز باستانی ایرانیان برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.