رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گاز طبیعی شکل‌دهنده آینده انرژی جهان است

رییس جمهور با بیان اینکه گاز سوختی پاک، ایمن و با منابع غنی برای استفاده در دهه‌های آینده است، گفت: این انرژی شکل‌دهنده آینده انرژی است و ما باید برای مسیر دشوار بهبود اوضاع اقتصادی پس از همه‌گیری ویروس کرونا از آن استفاده کنیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز در ششمین نشست مجمع کشورهای صادرکننده گاز که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیدوارم از طریق این مجمع بتوانیم اهدافمان را محقق کنیم و بتوانیم منابع گاز طبیعی را حفظ و حمایت کنیم که جزو سرمایه‌های خدادادی است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ما در این مجمع با وجود آنکه آراء و نظرات مختلفی داریم اما در بین دولت‌های حاضر همبستگی خوبی برای آینده وجود دارد و هدف از این مجمع و حضور اعضای آن نیز حمایت از حقوق حاکمیت کشورهای عضو در زمینه اکتشاف و تقویت نقش گاز طبیعی در ترکیب انرژی مصرفی جهان و همچنین تقویت امنیت تقاضای گاز طبیعی در جهان است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه ما بعنوان کشورهای دارای ذخایر عظیم و صادرکننده گاز طبیعی باید پیام‌مان را به صورت شفاف به جهان اعلام کنیم، گفت: گاز سوختی پاک، ایمن و با منابع غنی برای استفاده در دهه‌های آینده است و این انرژی شکل‌دهنده آینده انرژی است و ما باید برای مسیر دشوار بهبود اوضاع اقتصادی پس از همه‌گیری ویروس کرونا از آن استفاده کنیم.

رییس جمهور ادامه داد: این سوخت عامل مهمی برای روند رو به رشد برقی شدن در دهه‌های پیش رو است و از همین چشم انداز ما بعنوان تولیدکنندگان باید نیازهای این انرژی را تامین کنیم که بسیار مهم است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.