گلکسی M14 5G با نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری غول‌پیکر معرفی شد

گلکسی M14 5G به تراشه‌ای ۸ هسته، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش، گلکسی M14 5G رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه‌گانه و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ مجهز شده است.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی M14 5G سامسونگ

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD با برش قطره‌ای مجهز شده است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد. درون برش قطره‌ای نمایشگر این دستگاه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

روی پنل پشتی گلکسی M14 5G شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی و سنسورهای جدا از هم مانند سری گلکسی S23 هستیم. سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه می‌تواند ویدیوهای فول اچ‌دی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بگیرد.

قدرت این گوشی سامسونگ را یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی تأمین می‌کند که احتمالاً اگزینوس ۱۳۳۰ خواهد بود. این چیپ را ۴ گیگابایت رم و در بالاترین نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند، البته امکان استفاده از کارت حافظه هم وجود دارد.

انرژی گلکسی M14 5G را یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌کند. این دستگاه از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۲ و NFC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ۲۰۶ گرمی از سنسور اثر انگشت و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

قیمت گلکسی M14 5G برای نسخه مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۲۲۵ دلار و برای نسخه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۲۴۴ دلار است. هر دو نسخه ۴ گیگابایت رم دارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.