گک ترامپچی GS4 در مدل ۲۰۲۲ رسماً معرفی شد

شرکت خودروسازی گک در بروزرسانی جدید محصولات خود، نسخه جدید گک ترامچی GS4 را رسما در بازار چین راه اندازی کرده و مشتریان می توانند در بازه قیمتی حداقل ۹۸ هزار و ۸۰۰ یوان تا حداکثر ۱۳۱ هزار و ۸۰۰ یوان، نسبت به خرید یکی از مدل های جدید گک ترامپچی GS4 با تغییرات خوب ظاهری اقدام کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودروبانک، بزرگ ترین تغییر در ظاهر نسخه جدید دیده می شود که تغییراتی در باله ها و قسمت های آیرودینامیکی ایجاد شده و همچنین شاهد یک جلوپنجره بزرگ با طراحی متفاوت و جذاب زنبوری داخلی هستیم که حالا به ستون های مشابه و متقارن تبدیل شده اند. در قسمت پایین جلوپنجره هم می توانیم شاهد طراحی مجرای ورود هوای اضافه به همراه تیغه های آیرودینامیکی باشیم.

طراحی چراغ های اصلی روشنایی هم به کلی تغییر کرده و شاهد انتقال چراغ های مه شکن به اطراف سپر و طراحی قاب جمع و جورتر چراغ های جلو در نسخه جدید هستیم که با پس زمینه مشکی در کنار جلوپنجره مشکی رنگ، جذابیت بیشتری به چهره خودرو بخشیده است.

از لحاظ امکانات هم نسخه جدید گک ترامپچی GS4 پیشرفته تر از نسخه قبل خود شده و درحالی تجهیزات بروزتری دریافت کرده است که شاهد کمترین تغییراتی در قیمت گذاری خودرو هستیم. گفته می شود که نسخه جدید از فناوری Smart Travel Pilot استفاده می کند که در مقایسه با Elite Rechnology نسخه های قبلی پیشرفت های زیادی داشته و همچنین نسخه جدید آن یک صفحه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کنسول مرکزی، صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی، فناوری HiCar شرکت هوآوی و بسیاری از امکانات پیشرفته دیگر دریافت کرده است.

از لحاظ قدرتی هم نسخه جدید به یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز شده است که می تواند خروجی قدرت ۱۶۶ اسب بخاری و حداکثر گشتاور ۲۶۵ نیوتن متری تولید کرده و با کمک جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه، نیروی تولید شده را به چرخ های جلو ارسال کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.