۳ مورد از بهترین آنتی ویروس‎های رایگان مایکروسافت

نیاز به آنتی ویروس برای کار با رایانه به خصوص در صورتی که حاوی اطلاعات مهم و شخصی باشد بسیار مهم است و در اینجا با سه مورد آنتی ویروس رایگان آشنا می شوید.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، مایکروسافت ویندوز نرم افزار آنتی ویروس Defender را که در سیستم عامل تعبیه شده است ارائه می‌کند که در برابر ویروس‌ها و بدافزار‌ها کافی است. اما راه بهتری برای محافظت در برابر حملات سایبری وجود دارد و آن تکیه بر نرم افزار آنتی ویروس رایگان است. اداره تست محصولات و کالا‌های آلمان پس از آزمایش ۲۰ برنامه آنتی ویروس به این نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش العین الإخباریه؛ Kaspersky Security Cloud Free بهترین نرم افزار رایگان است و سه برنامه آنتی ویروس رایگان رتبه “خوب” را دریافت می‌کنند: Avast Free Antivirus، AVG Antivirus Free و Bitdefender Antivirus Free Edition.

اگرچه Microsoft Windows Defender به عنوان بدترین نرم افزار در آزمایش با رتبه “قابل قبول” ظاهر شد، اما محافظت کافی در برابر ویروس‌ها و بدافزار‌ها را ارائه می‌دهد و کارشناسان آلمانی تأیید کردند که آنتی ویروس بدی نیست.

این نرم افزار برای شناسایی نرم افزار‌های مخرب مانند ویروس‌های کامپیوتری استفاده می‌شود تا با حذف یا تعمیر آن‌ها از آسیب رساندن به کامپیوتر یا سرقت اطلاعات شخصی آن‌ها جلوگیری کند. به طور معمول، برنامه‌های groove از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند، از جمله اسکن بر اساس شناسایی نمونه‌های شناخته شده بدافزار در کد اجرایی، با این حال، کاربر ممکن است با بدافزار جدیدی که هنوز شناخته نشده آلوده شود.

برای مقابله با این تهدیدات، نوعی رویکرد اکتشافی وجود دارد که می‌تواند برای شناسایی ویروس‌های جدید استفاده شود. برخی از نرم افزار‌های آنتی ویروس نیز می‌توانند این نوع ویروس را پیش بینی کنند.

اما، مهم نیست که یک برنامه آنتی ویروس چقدر مفید باشد، گاهی اوقات ممکن است اشکالاتی داشته باشد. اگر نرم افزار آنتی ویروس به طور موثر طراحی نشود، می‌تواند عملکرد رایانه را کاهش دهد. کاربران بی تجربه ممکن است در درک دستورات و تصمیماتی که نرم افزار آنتی ویروس ارائه می‌دهد مشکل داشته باشند. یک تصمیم نادرست ممکن است منجر به نقض امنیت شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.