شجریان گوش کنید تا مغزتان بهتر کار کند

برای مواقعی که مغزتان هنگ می کند، همیشه راه حلی وجود دارد. راه حل های اول صبحی که اگر آنها را به برنامه روتین زندگی‌تان تبدیل کنید قطعا هر روز صبح با ذهن بازتر و تازه‌تر می‌توانید سراغ روز بروید؛ مثلا اول صبحی به ترانه‌های شجریان گوش کنید!

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین  گاهی فشار زیاد کاری و دغدغه های زندگی شرایط را به جایی می رساند که احساس می کنید مغز شما بیشتر از این نمی کشد و نمی دانید با این اوضاع فردا را چگونه باید شروع کنید. خب ، اگرچه حق باشماست اما بدانید برای مواقعی که مغزتان هنگ می کند، همیشه راه حلی وجود دارد. راه حل های اول صبحی که اگر آنها را به برنامه روتین زندگی تان تبدیل کنید قطعا هر روز صبح با ذهن ریکاوری شده و تر و تازه ای به استقبال روز دیگری از زندگی می روید.
به عنوان مثال آیا می دانستید موسیقی کلاسیک، یا همان سنتی خودمان کمک می کند تا مغزتان بهتر کار کند؟

خواندن مغزتان را گرم می کند!

به گزارش ریدرزدایجست؛ اگرچه در دنیای شتابان اینروزها که عبور زمان اتفاقی است مانند گذر برق و باد ، مطالعه صبحگاهی کار دشواریست اما این را بدانید که مطالعه صبح هنگام به ذهن شما برای چالش های روز پیش رو قدرت می بخشد. این فعالیت می تواند خواندن یک صفحه کتاب ، چند خط از روزنامه یا حتی مقاله ای کوتاه در اینترنت باشد. فقط کافیست اول صبح اطلاعات جدیدی را به مغزتان ارسال کنید تا او را برای یک روز کاری گرم کرده باشید. البته پیشنهاد میشود به هیچ وجه سراغ صفحه حوادث روزنامه ها نروید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.